اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان:

سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در بخش آب کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: هم‌اکنون آب محور توسعه استان شده و سرمایه‌گذاری در آن به بیش از 2 هزار میلیارد تومان رسیده است.

سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در بخش آب کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شاهین پاکروح عصر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران صنعت آب و برق استان و رسانه ملی گفت: بسیاری از خدمات صنعت آب و برق به واسطه اینکه در معرض دید شهروندان قرار ندارد ممکن است به چشم نیاید و وظیفه مدیران و مسئولان این است که با تعامل بیشتر با رسانه‌ها زمینه اطلاع‌رسانی از این خدمات را فراهم آورند.

وی افزود: نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در انعکاس اقدامات و پروژه‌ صنعت آب و برق بسیار مهم است و به همین دلیل تعامل مدیران و مسئولان با رسانه‌ها باید بیشتر شود.

پاکروح با اشاره به وضعیت آب در استان تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در بخش آب افق مناسبی برای توسعه استان فراهم نموده است به گونه‌ای که هم‌اکنون آب، محور توسعه استان است و سرمایه‌گذاری در آن به بیش از 2 هزار  میلیارد تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان هم در ادامه این نشست بر لزوم تخصصی شدن خبرنگاران حوزه صنعت آب و برق تاکید کرد.

علیرضا تخت‌شاهی گفت: با توجه به فنی و تخصصی بودن حوزه آب و برق، تخصصی شدن خبرنگاران در انعکاس اقدامات و خدمات این حوزه تاثیر زیادی دارد.

وی افزود: شاخص‌های صنعت آب و برق استان به نسبت میانگین کشوری در جایگاه خوبی قرار دارد و از این رو لازم است رسانه‌ها با همکاری روابط عمومی‌های این صنعت اهتمام جدی در انعکاس این جایگاه در سطح جامعه داشته باشند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی صنعت آب و برق استان کردستان هم اطلاع‌رسانی از خدمات صنعت آب و برق در افزایش اعتمادسازی به حاکمیت کشور را موثر دانست.

علیرضا صدیقی در ادامه با تاکید بر نقش رادیو در اطلاع‌رسانی به شهروندان خواستار تعامل بیشتر صدا و سیما در انتشار برنامه‌های خاموشی برق و قطعی آب شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول