اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

میزبانی شایسته از مسافران سرمایه غنی اردبیلی‌ها است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: استقبال شایسته و میزبانی حقیقی از مسافران و گردشگران تابستانی شأن و جایگاه اردبیل را در سطح ملی و جهانی ارتقا می‌دهد.

میزبانی شایسته از مسافران سرمایه غنی اردبیلی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در همایش استقبال از مسافران تابستانی که با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان شهرداری در سالن مجموعه فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با هدف استقبال مطلوب از میهمانان و مسافران تابستانی همکاران ما از اولین روزهای تابستان با زیباسازی مناطق مختلف شهری سعی دارند میزبان شایسته‌ای برای مسافران تابستانی باشند.

وی تصریح کرد: با استقرار اکیپ‌های خدمات‌رسان در مناطق مختلف شهر سعی می‌شود تا مطلوب و مناسب از مسافران پذیرایی شده و در حرکتی مطلوب در سه ماهه اول سال کوشیدیم تا با پاک‌سازی خیابان‌ها، معابر، کوچه‌ها، رنگ‌آمیزی جداول، ساماندهی ورودی شهرها، کاشت نهال و گل و آسفالت معابر برای مسافران تابستانی ارایه خدمات کنیم.

بدری خاطر نشان کرد: براساس سیاست‌گذاری انجام شده توسط شورای شهر و شهرداری در سه ماهه اول امسال 70 هزار تن آسفالت در سطح شهر اردبیل تهیه و توزیع شد و بالغ بر 27 هزار نهال و یک میلیون بوته گل برای توسعه فضای سبز در شهر کاشته شد که نسبت به سال قبل این رقم سه برابر افزایش نشان می‌دهد.

این مسئول اضافه کرد: در سه ماهه اول امسال 14 طرح عمرانی با اعتبار 9 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده که از جمله این طرح‌ها و پروژه‌ها می‌توان به تکمیل پل ارجستان اشاره کرد که از لحاظ منظر شهری و گله‌مندی مردم این محدوده با مشکلاتی روبه‌رو بود.

وی ساماندهی رودخانه بالقلو و حضور گردشگران و میهمانان در کنار این رودخانه و بهره‌مندی از فضای مطلوب آن را یادآور شد و بیان کرد: زیباسازی پارک‌ها و بهسازی سرویس‌های بهداشتی از جمله اقداماتی بود که ما موفق به انجام آن شدیم.

به گزارش فارس، شهردار اردبیل ادامه داد: امسال یکی از اصلی‌ترین اولویت شهرداری و شورا تهیه و تدوین برنامه جامع پنج ساله شهر اردبیل و تهیه بودجه سال آینده بر محوریت این برنامه است که امیدواریم با اجرایی شدن آن شهرداری از کارهای روزمره رهایی پیدا کرده و دیگر آزمون و خطایی را در پروژه‌ها و اجرای طرح‌ها شاهد نباشیم.

بدری همچنین از تهیه و تدوین طرح جامع حمل و نقل شهر اردبیل خبر داد و گفت: در سایه این طرح جامع می‌توان برای شهر اردبیل که به سرعت در حال توسعه یافتن است، خط مترو تعریف کرد.

در ادامه این مراسم رئیس کمیسیون مشارکت‌های مردمی و جذب سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل نیز افزود: از ابتدای امسال بالغ بر 100 میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری را در حوزه توسعه و رونق طرح‌ها و پروژه‌های شهرهای اردبیل شاهد بودیم.

علیرضا دباغ‌عبداللهی تصریح کرد: شهر اردبیل از نظر جذب گردشگر از استان‌های دارای جایگاه ممتاز کشوری است که همه ساله پذیرای میلیون‌ها مسافر می‌باشد که باید در میزبانی شایسته آنها آستین بالا بزنیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول