اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فردوس:

سرمایه‌گذاری غرب برای تربیت تروریست برباد رفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان فردوس گفت: با هوشیاری و عمل به موقع سربازان گمنام امام زمان(ع) سرمایه‌گذاری غرب و صهیونیسم در تربیت تروریست بر باد رفته است.

سرمایه‌گذاری غرب برای تربیت تروریست برباد رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا کامجو ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردوس اظهار کرد: عامل موفقیت حقیقی و واقعی انسان در تمام عرصه‌های زندگی تقوا است.

وی افزود: با مجاهدت و تلاش سربازان گمنام امام زمان(ع) خون شهدای مظلوم هسته‌ای پایمال نشد و با هوشیاری و عمل به موقع این سربازان سرمایه‌گذاری غرب و صهیونیسم برای تربیت تروریست بر باد رفته است.

 

انتظار فرج یعنی آماده باش کامل

امام جمعه موقت فردوس با تبریک سالروز ولادت امام زمان(عج) تصریح کرد: انتظار فرج یعنی آماده باش کامل و به تناسب انقلاب امام زمان(عج) منتظران باید از نظر فرهنگی، اقتصادی، اخلاقی و سیاسی بر اساس دستورات دین آمادگی کامل را داشته باشند.

کامجو به روایتی از امام صادق(ع) اشاره کرد و یادآور شد: کسی که ولایت ما را داشته باشد و منتظر حکومت ما باشد و با این حال از دنیا برود مانند کسی است که پیش پای پیامبر به شهادت رسیده باشد.

وی با اشاره به 16 تیرماه روز مالیات گفت: در نظام اسلامی همه باید به مالیات به عنوان یک واجب شرعی نگاه کنند و پرداخت آن را تکلیف و فریضه الهی بدانند.

 

حجاب و عفاف میراث بلند شهداست

امام جمعه موقت فردوس افزود: متصدیان امور مالیات باید با توجه به شرایط منطقه و درآمد مردم برنامه‌های مالیاتی تنظیم کنند.

کامجو به سالروز خنثی شدن کودتای آمریکایی نوژه اشاره کرد و افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری همه آحاد ملت ایران باید روح خوش‌بینی برادرانه و سوء ظن هوشیارانه نسبت به بیگانگان و دشمنان داشته باشند.

وی حجاب و عفاف را میراث بلند شهدا دانست و یادآور شد: با حجاب و عفاف ارزش‌های اسلامی و خانوادگی در جامعه حفظ می‌شود.

امام جمعه موقت فردوس گفت: رضاخان با تصویب قانون کشف حجاب عملاً مبارزه علنی خود را با اسلام آغاز کرد و سبب اذیت و آزار مسلمانان و محرومیت بسیاری از زنان مومن برای حضور در جامعه شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول