اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

حمایت از کار و سرمایه ایرانی در استان البرز به جد پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار البرز بر حمایت ویژه از کار و سرمایه ایرانی در استان البرز خبر داد.

حمایت از کار و سرمایه ایرانی در استان البرز به جد پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، احمد افضلی ظهر امروز در همایش مدیران اجرایی استان البرز اظهار داشت: باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی طرحی جامع را درباره حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این استان در نظر بگیریم و از تولیدکنندگان حمایت ویژه‌ای را داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار البرز ادامه داد: توجه به خواسته‌های تولیدکنندگان و رفع مشکلات آنان از مهم‌ترین اقداماتی است که باید به منظور توسعه تولید در این استان انجام دهیم.

این مسئول با بیان اینکه استان البرز دارای قابلیت‌های فراوانی در عرصه تولید است افزود: حذف واسطه‌گری در تولید و عرضه محصولات صنعتی کشاورزی و مصرفی مردم نیز از مهم‌ترین اقدامات مسئولان به شمار می‌رود.

افضلی گفت: باید شعار امسال را اجرایی کرده و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از کار و سرمایه ایرانی را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی افزود: وجود برخی از مشکلات در عرصه تولید سبب شده است که تولیدکنندگان نتوانند محصولات خود را به درستی و با کیفیت مناسب عرضه کنند لذا در بازار این محصولات نمی‌تواند فروش خوبی را داشته باشد.

این مسئول با تأکید بر این که رفع مشکلات تولیدکنندگان می‌تواند مهم‌ترین عامل در توسعه و پیشرفت تولید در کشور باشد خاطرنشان کرد: حمایت از تولید علاوه بر توسعه محصولات داخلی می‌تواند در ایجاد اشتغالزایی و نهایتا سازندگی تأثیرات چشمگیری را داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار البرز بر توسعه طرح‌های عمرانی در این استان تأکید کرد و گفت: هر چه بتوانیم طرح‌های عمرانی را در این استان به روز کرده و افزایش دهیم می‌توانیم رشد و پیشرفت بیشتری را در البرز شاهد باشیم.

افضلی با بیان اینکه توسعه البرز در گرو ارتقای طرح‌های عمرانی است اذعان داشت: اختصاص اعتبارات و توجه مدیران در دستگاه‌های مختلف باید بیش از گذشته شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول