اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

مدیریت شرط اساسی در سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب گفت: مدیریت شرط اصلی و اساسی در سرمایه‌گذاری است ولی در کنار مدیریت امکانات، حمایت، زمینه‌سازی و فروش محصولات نیز شروط مهمی هستند.

مدیریت شرط اساسی در سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان برتر عرصه تولید و صنعت شهرستان سراب در سخنانی با اشاره به اهمیت کار سرمایه‌گذاری در توسعه، عمران و آبادانی یک منطقه اظهار کرد: مسئولان شهرستان باید نیازهای سرمایه‌گذاران را بررسی و برطرف کنند تا گام عملی در این خصوص برداشته شود.

امام جمعه سراب افزود: در برخی شهرستان‌ها به دنبال سرمایه‌گذار می‌روند، سرمایه‌گذار را پیدا کرده و منت‌کشی  می‌کنند و در تمام کارهای اداری همراه وی هستند و کمک می‌کنند، در حالیکه در برخی شهرستان‌ها سرمایه‌گذاران  محلی و غیرمحلی یکی دو ماهی مثل توپ فوتبال بین ادارات پاس داده می‌شوند و در نهایت مشکلش حل نمی‌شود و سرمایه موجود را هم هزینه کرده و به دنبال کار خود می‌رود.

اکرمی اظهار کرد: هر شهرستانی که بخواهد در زمینه صنعت، معدن و کارخانه حرفی برای گفتن داشته باشد باید مسئولان آن شهرستان همت کرده و همکاری کنند تا مقدمات کار فراهم شده و یا احیاناً اگر مشکلی برای کارخانه‌دار و سرمایه‌گذار پیش آمد، برطرف شود.

امام جمعه سراب افزود: مدیریت شرط اصلی و اساسی در سرمایه‌گذاری است ولی در کنار مدیریت، امکانات، حمایت، زمینه‌سازی و فروش محصولات نیز شرط دیگر است.

اکرمی، به کارخانه‌داران و سرمایه‌گذاران اطمینان داد که تا حد توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند تا هم زمینه برای سرمایه‌گذاران جدید فراهم شود و هم مشکلات سرمایه‌گذاران قبلی که احیاناً مشکلی دارند برطرف شود.

در ادامه مراسم، نشست صمیمی مدیران واحدهای فعال تولیدی و صنعتی شهرستان سراب با مدیران اجرایی و سیاسی شهرستان سراب برگزار شد و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی ضمن تاکید بر تداوم برگزاری و استمرار اینگونه جلسات، مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و مدیران حاضر در جلسه بر پیگیری استانی و وزارتی برخی مسائل و مشکلات تاکید کردند.

کمبود نقدینگی، مسائل و مشکلات اخذ تسهیلات بانکی، بالا بودن سود تسهیلات بانکی و تعیین وثیقه‌های سنگین برای تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی از جمله موارد مطرح شده توسط مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان سراب بود.

در پایان این مراسم از مدیران واحدهای نمونه و برتر تولیدی و صنعتی شهرستان سراب که محصولات و تولیدات آنها به خارج از کشور صادر می‌شود، تجلیل شد.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول