اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب:

مسئولان هیچ سرمایه‌گذاری را پشت در نگه ندارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراب با تاکید بر اینکه باید روزنه‌های امید برای سرمایه‌گذاران در شهرستان‌ها وجود داشته باشد، گفت: مسئولان باید حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذاران داشته باشند و هیچ سرمایه‌گذاری را پشت در نگه ندارند.

مسئولان هیچ سرمایه‌گذاری را پشت در نگه ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، مهناز بهمنی صبح امروز در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان سراب اظهار کرد: درصد سهم شهرستان سراب در بخش صنعت در استان در عمل صفر است و تمام واحدهای تولیدی و صنعتی یا به روز نیستند و یا به حالت نیمه‌فعال درآمده‌اند.

وی تصریح کرد: برخی واحدها که چهار ماه در سال فعالیت ندارند نیز واحد فعال محسوب می‌شوند.

نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان سراب دارای ظرفیت‌ها و زیرساخت‌هایی است که بالقوه می‌توان کارهایی انجام داد ولی تاکنون ساماندهی نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان سراب قطب کشاورزی و دامپروری است، افزود: سرانه 200 تن شیر برای شهرستان سراب زیاد است و شرکت‌هایی همچون کاله و رامک در مقابل محصولات لبنی سراب نباید فرصت عرض‌اندام داشته باشند.

وی تصریح کرد: محصولات لبنی سراب باید به صورت مکانیزه بسته‌بندی و به صورت برون‌مرزی صادر شوند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در مورد واژه کار افزود: اگر کار وجود نداشته باشد تمام جوانب زندگی به خطر می‌افتد، بازدهی کار درآمد است و اگر کار و درآمد وجود نداشته باشد متاسفانه باعث خواهد شد مشکلاتی که وجود دارد بیشتر شود.

بهمنی با اشاره به بازدید اخیر از زندان سراب افزود: وضعیت زندان واقعاً اسف‌بار است و زندانیان روی هم انباشته شده‌اند و امکان نفس کشیدن وجود ندارد و این وضعیت جای بحث دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم افزود: سراب شهری است که نه در کشاورزی، نه در سرمایه‌گذاری و نه در صنعت حرفی برای گفتن ندارد.

وی تاکید کرد: چیزی به نام تک‌رویی نداریم و هر دستاورد، ابتکار و ابداعی که ارائه شود به نام آن اداره و آن شخص ثبت خواهد شد و هر تفکر جدیدی که باعث حل مشکلات شود مورد توجه ما قرار خواهد گرفت و مطالبه خواهیم کرد.

نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی از مدیران اجرایی شهرستان سراب خواست که برای معضلات، راهکارهای پیشنهادی ارائه کنند، زیرا تا فرد جدید بخواهد معضلات را بشناسد و راهکار ارائه کند شما می‌توانید کوتاه‌ترین مسیر را پیشنهاد کنید چون در بطن مسائل قرار دارید.

بهمنی افزود: اگر بسته‌های حمایتی در زمینه حمایت از صنعتگران در دست باشد و ما بتوانیم از تریبون مجلس مطرح کنیم تا مشکلات شما حل شود، این کار را خواهیم کرد از این‌رو از مدیران واحدهای تولیدی و مدیران اجرایی شهرستان درخواست می‌کنیم تا مطالبات خود را در اختیار ما قرار دهند تا در مجلس در بعد قانونگذاری مطرح کرده و از آن دفاع کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز تورم بحث اصلی است که هم دغدغه دولت است و هم دغدغه ملت که باید در این مورد چاره‌سازی و تصمیم‌سازی صورت گیرد؛ امید که با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و با تعامل و همفکری قوا در حل مشکلات مردم گام برداشته شود.

نماینده مردم سراب، با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات از طریق مدیران استانی تصریح کرد: اگر مسائل و مشکلات از طریق استان برطرف نشد، از مرکز مسائل را پیگیری خواهیم کرد تا گرفتار بروکراسی اداری نشود.

بهمنی تاکید کرد: بسته‌های حمایتی در شهرستان سراب باید طوری باشد که سرمایه‌گذاران از دیگر شهرستان‌ها برای سرمایه‌گذاری به طرف شهرستان سراب روانه شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری موردی مسائل اظهار کرد: برخی موارد از جمله منطقه ویژه تجاری در جلسه با معتمدان و امنای شهرستان مطرح شد که نمی‌دانم تا چه حد است و ما وقتی پیگیر موضوع می‌شویم چیزی نمی‌بینیم .

نماینده مردم سراب افزود: در رابطه با منطقه ویژه اقتصادی که مطرح شده است ما مصر هستیم که کار در هر  مرحله‌ای مانده است، موضوع را پیگیری کنیم.

خانم بهمنی تاکید کرد: اگر روزنه امیدی برای سرمایه‌گذاری وجود نداشته باشد، هیچ‌وقت سرمایه‌گذار به این شهرستان نخواهد آمد و حتماً باید کارهایی صورت گیرد و چشم‌انداز و روزنه امیدی باشد تا در این شهرستان سرمایه‌گذاری کند.

وی گفت: مسئولان محترم باید حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذاران داشته باشند و هیچ سرمایه‌گذاری را پشت در نگه ندارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در برخی موارد به نام سرمایه‌گذاری تسهیلاتی اخذ ‌شده ولی در بخش مسکن و برج‌سازی هزینه می‌‌شود که باید به این موارد دقت نظارت کافی صورت گیرد تا تسهیلات اخذ شده در جای خود هزینه شود.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول