اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

سرمایه‌گذاری 35 میلیارد تومانی در ورزش بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: در یکسال گذشته در عرصه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر 35 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و هزینه شده است.

سرمایه‌گذاری 35 میلیارد تومانی در ورزش بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالرسول زارعی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه‌سواری استان بوشهر اظهار داشت: وضعیت ورزش در استان بوشهر با فضا و فرصت‌های مناسبی روبه‌رو است و فقط مسئولان ارشد استان باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی از فضای کنونی ورزش استان استفاده و بهره‌برداری کامل کنند.

وی افزود: حجم کارهایی که در حوزه سخت‌افزار ورزش استان بوشهر در حال تهیه و تامین است چیزی حدود 35 میلیارد تومان است که در حوزه‌های زیرساخت ورزشی در استان سرمایه‌گذاری و هزینه شده است.

زارعی گفت: بیش از 50 درصد استان‌های کشور مبلغ کل اعتباراتشان از اعتبار بخش زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر کمتر است.

این مسئول عنوان کرد: نگاه ما به فعالیت‌های نرم‌افزاری در عرصه ورزش استان به گونه‌ای بوده که از تمام ظرفیت‌های ورزشی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم که این نگرش بر روی جایگاه ورزش استان اثر بسزایی داشته است.

 معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر تصریح کرد: بیشتر نگرش و تلاش ما در هیئت دوچرخه‌سواری استان این بوده که این رشته با نشاط را در بین جوانان و جامعه گسترش بدهیم.

وی عنوان کرد: ما امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در نظر داریم بتوانیم گام‌های مؤثری در عرصه ورزش و به ویژه رشته دوچرخه‌سواری برداریم.

زارعی خاطر نشان کرد: اخیرا هیئت دوچرخه‌سواری استان بوشهر با امضای یک تفاهمنامه با اداره کل آموزش و پرورش برنامه دارد که از امسال مسابقات دوچرخه‌سواری در مدارس را برگزار کند.

در پایان مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه ‌سواری استان بوشهر، رسول زارعی با 19 رأی به عنوان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان انتخاب شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول