اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌ زهرا:

شهید چمران نمونه‌ای از یک انسان خداجو است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌ زهرا گفت: شهید چمران نمونه‌ای کامل از یک انسان ارزشمند و خداجو در روی زمین است.

شهید چمران نمونه‌ای از یک انسان خداجو است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه ظهر امروز در دیدار با جمعی از جوانان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شهید چمران اسوه و نمونه‌ای کامل از یک انسان واقعی و خداجو است، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید با تأسی از این شهید بزرگوار و دیگر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی زمینه را برای رشد و اعتلای همه‌جانبه نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران را مهیا کنند.

امام جمعه شهرستان بویین‌ زهرا با قدردانی از حضور جوانان در این مراسم افزود: امیدواریم که با تلاش همه شما تلاشگران عرصه برای افتخار‌آفرینی هر‌‌چه بیشتر کشور در حوزه‌های گوناگون مهیا شود.

وی تلاش دشمنان برای ضربه به اعتقادات و ارزش‌های اسلامی و مذهبی را زنگ هشداری جدی برای مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی کشور دانست و تصریح کرد: امروز اگر مسئولان با برنامه‌های مناسب و بهینه مقدمات شکست طرح‌های ضد فرهنگی و ارزشی دشمنان را مهیا نکنند، قطعا در آینده جوانان و نوجوانان کشور دچار بی‌هویتی و روی‌گردانی از عرصه‌های دینی و معنوی می‌شوند.

امام جمعه شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه فعالیت‌های متعددی در حوزه نشر احکام و ارزش‌های دینی در این شهرستان در سال‌های اخیر صورت گرفته است، عنوان کرد: قطعا با حمایت ویژه‌‌‌‌تر از سوی مسئولان زمینه برای تحقق هر‌چه بیشتر اهداف و برنامه‌های فرهنگی و هنری فراهم می‌شود.

زرینه ضرورت برپایی محافل فرهنگی و ارزشی در مساجد و کانون‌های فرهنگی را بسیار مهم و ارزشمند دانست و خاطر‌نشان کرد: دین مقدس اسلام از همه مسلمانان و به‌ویژه شیعیان می‌خواهد که با توجه ویژه به امور معنوی و دینی زمینه‌ساز تعالی جامعه و شکست دشمنان و متجاوزان را فراهم کنید.

وی نقش رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی در راستای اشاعه فرهنگ و هنر اسلامی را بسیار مهم و ضرورت‌بخش دانست و گفت: باید از تمام ابزار‌ها و دستگاه‌ها برای برپایی جامعه‌ای سعادت‌مند و رشد‌یافته بهره‌گیری کرده و عرصه را برای ظهور تعالیم ارزشمند اسلامی ایجاد کرد.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با تأکید بر لزوم وحدت و انسجام رویه بیشتر در بین آحاد ملت و مسئولان برای مبارزه با تهدیدات احتمالی دشمنان افزود: قطعا با وجود وحدت و انسجام درونی در میان  آحاد ملت دشمنان هیچ‌گاه نمی‌توانند به خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متعرض شده و جسارت کنند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول