اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل:

وضعیت ساخت استادیوم شهید چمران آمل مشخص نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: وضعیت ساخت استادیوم شهید چمران آمل مشخص نیست.

وضعیت ساخت استادیوم شهید چمران آمل مشخص نیست

هاشم جمشیدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس از آمل که در مورد وضعیت نامشخص پیشرفت فیزیکی استادیوم شهید چمران این شهرستان که چند سالی در دست ساخت است به اداره ورزش و جوانان رفته بود، بیان کرد: این استادیوم یکی از ورزشگاه‌های قدیمی استان محسوب می‌شد که هر پیشکسوت ورزشی این شهرستان خاطرات فراموش نشدنی با آن دارد.

وی با اعلام اینکه استادیوم شهید چمران از سال 1386 برای ساخت فضای جدید تخریب شد، بیان کرد: در ابتدا این طرح در قالب پروژه‌ای ملی مطرح شد ولی در دور سوم سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به مازندران مبلغ 7.5 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سه استادیوم 5 هزار نفری آمل، نور و 7 هزار نفری ساری در نظر گفته شد.

جمشیدپناه با بیان اینکه این مصوبه به تاریخ 27 آذر ماه 1389 به شماره 114256/7/4586 برمی‌گردد، اظهار داشت: هیچ‌یک از مسئولان وقت آمل موافق تخریب استادیوم شهید چمران این شهرستان نبودند زیرا همراه با تخریب آن به رشته فوتبال، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری و دیگر رشته‌های ورزشی ما ضربه وارد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با اعلام اینکه کار ساخت این مکان ورزشی به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی که شرکتی خصوصی در کنار وزارت ورزش و جوانان است، واگذار شد، تصریح کرد: این شرکت به مسئولان اجازه دخالت در روند پیشرفت کار را نمی‌دهد و بنا به آمار آنها این پروژه تاکنون 30 درصد پیشرفت کار داشته است.

وی با اعلام اینکه آمل از شهرهای ورزشی است که ورزشکاران زیادی را در رشته فوتبال به جامعه معرفی کرده است، گفت: داخل بافت شهری نیاز به ساخت این استادیوم 5 هزار نفری احساس نمی‌شد بلکه باید استادیوم جدیدی خارج محدوده شهر ساخته می‌شد.

جمشیدپناه با اشاره به اینکه حتی مکان در خارج شهر برای بنای استادیوم در سال 1386 آماده بود و هم‌اکنون این پروژه روند رو به رشد رضایت‌بخشی ندارد، بیان کرد: باید هرچه زودتر این مکان ورزشی برای استفاده ورزشکاران از سوی شرکت مجری به تربیت بدنی آمل تحویل داده شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول