اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

برگزاری شورای تخصصی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز

خبرگزاری فارس: نخستین شورای تخصصی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور اعضای این شورا و به ریاست معاون دانشجویی تشکیل شد.

برگزاری شورای تخصصی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد راضی‌جلالی، معاون دانشجویی شهید چمران اهواز ظهر امروز در این نشست‏، تشکیل این شورا را در راستای اجرای آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌های کشور دانست و اظهار کرد: شورای تخصصی دانشجویی سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور مربوط به دانشجویان در زمینه مسائل تغذیه، امور خوابگاه‌ها و اسکان، تربیت بدنی، مسائل رفاهی، خدمات مشاوره‌ای و امور انضباطی را عهده‌دار است.
وی افزود: این شورا با برنامه‌ریزی خود سعی دارد شرایط لازم را در خصوص تسهیلات رفاهی به گونه‌ای فراهم آورد ‌که دانشجویان با حداقل دغدغه‌های مالی به ادامه تحصیل خود بپردازند و در این زمینه موفق باشند.
راضی‌جلالی تصریح کرد: نتیجه همه این‌‌ها تقویت روحیه نشاط و شادابی دانشجویان است تا در این بستر بتوانند آسوده خاطر به تحصیل خود بپردازند.
وی با اشاره به برخی مشکلات روحی و روانی که ممکن است دانشجویان با آن مواجه باشند، افزود: معاونت دانشجویی در نظر دارد به منظور تسهیل برقراری ارتباط میان دانشجویان و مرکز مشاوره، نسبت به راه‌اندازی دفتر مشاوره در خوابگاه دانشجویان اقدام کنند.
معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با توجه به وجود مرکز تحقیقات علوم رفتاری دانشگاه، تلاش می‌شود تا از طریق ایجاد ارتباط بیشتر با این مرکز از خدمات مشاوره‌ای برای رفاه حال دانشجویان استفاده شود. همچنین با برقراری ارتباط با گروه آموزشی رفتار حرکتی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی از لحاظ ورزشی یک سری مشکلات و معضلات جسمی که بعضی دانشجویان با آن درگیر هستند، برطرف کنیم.
در ادامه این نشست، دستور کار جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.
براین اساس، مقرر شد به منظور تجلیل از اعضای هیئت علمی همکار با صندوق قرض‌الحسنه دانشگاه که متولی حمایت از دانشجویان کم بضاعت و بی‌بضاعت است همایشی در بهمن‌ماه امسال برگزار شود تا ضمن قدردانی از اعضای صندوق، در این همایش نسبت به انتشار فراخوان و عضو‌گیری از اعضای جدید نیز اقدام شود.
همچنین مقرر شد به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای بهتر سعی شود ارتباط دانشجویانی که نیاز به خدمات مشاوره دارند از طریق راه‌اندازی خط مشاوره تلفنی و راه‌اندازی سایت و تالار گفت‌وگو با مرکز مشاوره برقرار شود.
در این جلسه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون فرهنگی و اجتماعی، معاون پژوهشی و فناوری، مدیر تحصیلات تکمیلی، رئیس دانشکده تربیت بدنی، مسئول مرکز مشاوره، مدیر امور فرهنگی و مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه دادند و درباره موضوعات مطرح شده بحث و تبادل نظر کردند.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول