اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه نجات تخم‌مرغ در دانشگاه شهید چمران اهواز

خبرگزاری فارس: انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه شهید چمران اهواز درنظر دارد مسابقه چالش جاذبه زمین را با عنوان مسابقه نجات تخم مرغ برگزار کند.

برگزاری مسابقه نجات تخم‌مرغ در دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، این دوره از مسابقات برای نخستین‌بار در سطح دانشگاهی و با حضور تیم‌هایی از همه رشته‌های دانشگاهی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، تخم‌مرغ به دلیل حساسیت و ظرافت خود برای اتخاذ ایده‌های مناسب در این مسابقه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای شرکت در این مسابقه باید سازه‌های خاصی ساخته شود و تخم‌مرغ در آن به گونه‌ای جاسازی شود که با سقوط سازه از ارتفاعی مشخص، تخم مرغ از سازه خارج شده و کمترین آسیب را ببیند.

از اهداف عالی برگزاری چنین مسابقاتی، به نمایش گذاشتن خلاقیت و توان علمی دانشجویان در ساخت چنین سازه‌ای، همچنین ایجاد زمینه‌های خودباوری، افزایش توان رقابتی و تقویت نقاط قوت مهارت‌های علمی دانشجویان است.

این مسابقه جذاب و دیدنی که برای شرکت در آن گروه‌های تیمی یک تا چهار نفره از دانشکده‌های مختلف شهید چمران اهواز ثبت نام کرده‌اند، فردا دوشنبه ساعت 10 تا 14 دقیقه در محوطه حد فاصل دانشکده مهندسی و کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار می‌شود.

به تیم اول 170 هزار تومان، دومین تیم 140 هزار تومان و به تیم سوم در این رقابت دانشجویی 100 هزار تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول