اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهید باهنر:

شهید چمران الگوی جهاد علمی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: شهید چمران الگوی شاخص اساتید بسیجی است که در علم، فناوری و جهاد حرف اول را می‌زد.

شهید چمران الگوی جهاد علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نصرالله گرامی ظهر امروز در دومین همایش بسیج اساتید استان کرمان با گرامیداشت روز بسیج اساتید و با اشاره به ویِژگی‌های شخصیت شهید چمران،‌ اظهار داشت: امروز در عرصه جنگ نرم قرار داریم و کشوری پیشتاز است که در فنون و فناوری حرف اول را بزند.

وی تصریح کرد: رسالت اساتید و دانشجویان بسیجی این است که در زمینه علم و فناوری فعال بوده و تلاش کنند تا الگوی شاخص آن‌ها در این راستا شهید چمران باشد که در علم، فناوری و جهاد پیشرو بود.

گرامی افزود: استاد بسیجی باید مؤمن، با اخلاق، طالب علم، مورد اعتماد و الگو باشد تا بتواند با اعمال و رفتار خود چهره اسلام و انقلاب اسلامی را نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: 110 واحد آموزش عالی در استان کرمان فعال است که شامل همه دانشگاه‌ها اعم از سراسری، آزاد، علمی کاربردی، پیام‌نور و غیر انتفاعی می‌شود و 160 هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

در این مراسم که با حضور معاون استاندار، مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد‌ از اساتید بسیجی نخبه و فعال تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول