اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان شهید چمران فردوس خبر داد

مراجعه 138 هزار نفر به بیمارستان شهید چمران فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان شهید چمران شهرستان فردوس از مراجعه بیش از 138 هزار بیمار طی یک‌ سال گذشته به این بیمارستان خبر داد.

مراجعه 138 هزار نفر به بیمارستان شهید چمران فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس علی‌اکبر اسماعیلی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته 138 هزار و 840 بیمار به واحدهای کلینیکی و پاراکلینیکی شامل درمانگاه، سی‌‌تی‌اسکن و آزمایشگاه و همچنین سایر بخش‌های بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد بیمار حدود 11 هزار نفر در بخش‌های مختلف بیمارستان بستری و تعداد 4 هزار و 748 نفر مورد عمل جراحی قرار گرفته‌اند.

اسماعیلی تصریح کرد: در حال حاضر 20 نفر پزشک متخصص در رشته‌های قلب، بیهوشی، داخلی، اطفال، گوش، حلق و بینی، چشم، ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی کلیه و مجاری ادرار، زنان و زایمان، روانپزشکی و رادیولوژی در شهرستان فردوس مشغول به فعالیت هستند.

رئیس بیمارستان شهید چمران فردوس یادآور شد: این بیمارستان امکانات، تجهیزات و بستر فعالیت هریک از رشته‌های فوق را دارد و در کمترین شرایطی به اعزام و مراجعه سرپایی بیماران به مراکز دیگر نیاز است.

وی گفت: با گسترش فضای فیزیکی بیمارستان و همچنین تعداد نیروی متخصص در حال حاضر اعزام بیمار به مراکز درمانی استان 30 تا 35 درصد کاهش یافته است.

اسماعیلی با اشاره به فضای فیزیکی بیمارستان شهید چمران فردوس که از سال 1347 تاسیس و به تدریج قسمت‌های ساختمانی به آن افزوده شده، افزود: با وجود تجهیزات پیشرفته و به روز و همچنین زحمات پرسنل درمانی بیمارستان ممکن است با توجه به محدودیت فضای فیزیکی وضعیت بیمارستان چندان مطلوب به نظر نرسد.

رئیس بیمارستان شهید چمران فردوس خواستار تسریع در فرآیند ساخت بیمارستان جدید در اولویت کاری سازمان‌های مربوطه ازجمله وزارت مسکن و شهرسازی، استانداری و فرمانداری شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول