اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

شهید چمران نمونه بارز جهاد فی سبیل‌الله بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: شهید چمران نمونه بارز جهاد فی سبیل‌الله بود.

شهید چمران نمونه بارز جهاد فی سبیل‌الله بود

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با گرامیداشت سالروز شهادت شهدای مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: شهدای ارزشمند مؤتلفه، مجاهدان فی سبیل‌الله بودند که در عصر سیاه پهلوی درخشیدند و بر پیکر رژیم ستم‌شاهی ضربات سنگینی وارد کردند.

وی با اشاره به 27 خرداد سالروز تشکیل جهاد به دستور امام راحل افزود: جهاد سازندگی نقش مهمی در عمران و آبادانی روستاها داشته و در دوران دفاع مقدس نیز نیروهای جهاد سازندگی حضوری بی‌نظیر داشتند.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در حوزه کشاورزی شاهد حضور این نهاد هستیم و امیدواریم در سال تولید ملی شاهد بهبود وضعیت محصولات کشاورزی باشیم.

مصلح در ادامه با تبریک 27 رجب سالروز مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) تصریح کرد: از نظر قرآن، بعثت برای آن بوده که مردم را از شرک، جهل و خرافه بزداید و نور علم، ایمان، دانش و هدایت را در مردم روشن کند.

وی اضافه کرد: بعثت در واقع منشأ تحول عظیم در عالم شده است و همواره بشریت از این نور بهره می‌برد و امروز همه باید از تعالیم اسلام و قرآن تبعیت کنیم تا سرافراز و سربلند باشیم.

امام جمعه برازجان با اشاره به 31 خرداد سالروز شهادت شهید چمران گفت: چمران از یاران صدیق انقلاب و نظام بودند و چه قبل از انقلاب و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نقشی بی‌نظیر داشتند و نمونه بارز جهاد فی‌سبیل‌الله بودند.

مصلح به روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در برابر توطئه دشمن و جنگ نرم نقشی اساسی دارد و تقویت این نهاد لازم است.

وی در ادامه با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عوامل شهدای هسته‌ای گفت: این مسئله نشان‌دهنده توان و اقتدار بالای نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی است و دشمن نیز به خوبی از اقتدار نظام اسلامی آگاهی دارد.

امام جمعه برازجان به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس اشاره کرد و ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری باید نصب‌العین نمایندگان مجلس قرار گیرد و نمایندگان با نشاط و نیت خالص در عرصه‌های مختلف نظام حضور داشته باشند.

مصلح در ادامه به تشکیل ستاد عتبات عالیات در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: مردم دشتستان همواره در کار خیر پیشتاز بوده‌اند و انتظار داریم مردم در بازسازی عتبات عالیات همکاری و همراهی کنند.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول