اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز هفته پژوهش؛

30 پژوهشگر برتر دانشگاه شهید چمران اهواز تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در نخستین روز هفته پژوهش و فناوری از 30 پژوهشگر برتر کمیته علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در محورهای مختلف تجلیل شد.

30 پژوهشگر برتر دانشگاه شهید چمران اهواز تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رحیم حاجی حاجیکلایی دبیر کمیته علمی ستاد هفته پژوهش و فناوری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: انتخاب پژوهشگران برتر براساس ملاک‌ها و معیارهای نظام نامه ستاد ملی هفته پژوهش و پس از جمع‌بندی امتیازات صورت گرفته است.
بر این اساس در این مراسم از پرویز شیشه بر برای کسب عنوان استاد نمونه کشوری در سال 89 و محمد جعفر پاک سرشت به عنوان پژوهشگر بازنشسته فعال تجلیل شد.
در بخش تالیف و ترجمه کتاب از منصور کمری (دانشکده مهندسی)، محمد نوری (دانشکده دامپزشکی) و رحیم پیغان(دانشکده دامپزشکی)، در محور چاپ مقاله در مجلات علمی خارجی از علیرضا کیاست و ناهید پور رضا هر دو از دانشکده علوم، در بخش چاپ مقاله در مجلات علمی داخلی از حسین نجف‌زاده از دانشکده دامپزشکی و فریده عصاره از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی قدردانی شد.
همچنین از خلیل رنجبر و سید عباس طباطبایی اساتید دانشکده مهندسی در محور اجرای طرح‌های تحقیقاتی، امین رضا نقره آبادی از دانشکده مهندسی به عنوان پژوهشگر جوان، سید محمود کاشفی پور از دانشکده مهندسی علوم آب به عنوان پژوهشگر شایسته تقدیر و غلامرضا رجبی از دانشکده علوم تربیتی به عنوان پژوهشگر بسیجی تجلیل به عمل آمد.
در ادامه، از اساتید نصرالله امامی، سید حسین سجادی، جواد سعدون‌زاده، صدیقه حیدری زاده، آریا رسولی، حمید گله داری، منصور سودانی، غلامعلی پرهام، علیرضا زراسوندی، پرویز شیشه‌بر، محمود جورابیان، سعید برومند نسب از دانشکده‌های مختلف دانشگاه شهید چمران به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده قدردانی شد.
همچنین دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی به عنوان فعال‌ترین دانشکده از نظر فعالیت‌های پژوهشی، و گروه علوم پایه دامپزشکی به عنوان فعال‌ترین گروه از نظر فعالیت‌های پژوهشی مورد تجلیل قرار گرفتند.
در بخش دانشجویی از فرامرز سهیلی از دانشکده علوم تربیتی به عنوان دانشجوی پژوهشگر برگزیده دوره دکتری و اسماعیل داراب پور از دانشکده علوم به عنوان دانشجوی پژوهشگر برگزیده در دوره کارشناسی ارشد قدردانی شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول