اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور:

شهید چمران تا آخرین لحظه عمرش اسلامی گام برداشت

خبرگزاری فارس: معاون راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران گفت: شهید چمران تا آخرین لحظه عمر خویش در راه انقلاب و اسلام گام برداشت و در دفاع از ارزش‌های اسلامی از همه چیز خود گذشت.

شهید چمران تا آخرین لحظه عمرش اسلامی گام برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، سردار تقی مهری عصر امروز در یادواره شهدای اطلاعات و عملیات لشگر ویژه 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای اطلاعات و عملیات چشم لشگر بودند و فرماندهان نیز بر اساس شناخت و شناسایی نیروهای اطلاعات و عملیات از وضعیت دشمن برنامه‌ریزی می‌کردند و به موفقیت دست می‌یافتند.

وی به شهدای اطلاعات و عملیات اشاره کرد و افزود: همه شهدای اطلاعات و عملیات رکن اساسی بودند و تا آخرین توان خود در مقابل دشمن ایستادگی و با آن مقابله کردند.

مهری بیان داشت: ما در انتخاب افراد از کسانی که از حالت معنوی فوق‌العاده‌ای برخوردار بودند استفاده می‌کردیم و شرایط عضویت در اطلاعات و عملیات همین بود.

وی به نقش و اهمیت نیروهای اطلاعات و عملیات در طول دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این نیروها از ماه‌ها قبل باید برای شناسایی می‌رفتند که این خطر‌پذیری و به دل دشمن زدن کمتر از یک عملیات نبود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نیروهای اطلاعات و عملیات به دلیل اینکه از خط مقدم جدا و به سمت دشمن می‌رفتند ناخودآگاه به سمت خدا توکل می‌کردند و انسانی که متوکل است و به خدا تکیه دارد هیچ نگرانی بر او وارد نمی‌شود و این امر باعث نزدیکی بیشتر با خدا می‌شود.

معاون راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: همین اخلاص و توکل نیروهای اطلاعات و عملیات موجب آن می‌شد در شب عملیات موجب خط‌شکنی با موفقیت انجام شده و به پیروزی برسیم.

وی تصریح کرد: 70 گردان در عملیات والفجر 8 وارد عملیات کردیم که همه آنها توسط نیروهای اطلاعات و عملیات آموزش دیده بودند.

مهری اظهار داشت: لشگر 25 کربلا ولایت‌مدار و متوکل به خدا بود و بنابراین در هر کجا حاضر می‌شد باعث حساسیت دشمن می‌شد چرا که دشمن می‌دانست که در آنجا عملیات صورت خواهد گرفت و این لشگر دشمن را عاصی کرده بود.

معاون راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور انقلاب اسلامی را برکت نهضت امام خمینی دانست و گفت: نهضت امام خمینی (ره) باعث احیای دین اسلام شد و اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را داریم به برکت نهضت امام (ره) است.

وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران افزود: شهید چمران تا آخرین لحظه عمر خویش در راه انقلاب و اسلام گام برداشت و در دفاع از ارزش‌های اسلامی از همه چیز خود گذشت.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول