اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

ثبت نام در پردیس دانشگاهی شهید چمران اهواز آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ثبت‌نام از داوطلبان تحصیل در پردیس دانشگاهی برای نیم‌سال دوم 91-90 در مقاطع تحصیلات تکمیلی از امروز آغاز شد.

ثبت نام در پردیس دانشگاهی شهید چمران اهواز آغاز شد

محمدعلی فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در این‌باره اظهار داشت: با توجه به اخذ مجوز فعالیت پردیس دانشگاهی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ثبت‌نام در 11 رشته مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکترا از امروز 8 بهمن‌ماه آغاز شده است.

وی افزود: در مرحله اول، هفت رشته کارشناسی‌ارشد شامل روانشناسی تربیتی، روانشناسی صنعتی - سازمانی، روانشناسی بالینی، مدیریت بازرگانی - مدیریت مالی، آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان فرانسه و چهار رشته دکترا در رشته‌‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی، روانشناسی تربیتی، آموزش زبان انگلیسی و علوم اقتصادی در این پردیس دانشگاهی راه‌اندازی شده است اما تعداد رشته‌های این مجموعه آموزش عالی در مراحل بعد افزایش خواهد یافت.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه شهید چمران اهواز دوره ثبت‌نام را از امروز تا 19 بهمن‌ماه اعلام کرد و ادامه داد: داوطلبان برای اطلاع بیشتر از شرایط پذیرش دانشجو و ثبت‌نام اولیه به پورتال دانشگاه به آدرس www.scu.ac.ir مراجعه نمایند.

‌فیروزی تاسیس پردیس دانشگاهی را گامی در راستای کمک به افزایش اعتبارات و نیز فراهم کردن فرصتی برای تسهیل در ادامه تحصیل هم استانی‌های علاقمند در مقاطع تحصیلات تکمیلی عنوان کرد و گفت: دانشگاه شهید چمران با توجه به وظیفه‌ای که در قبال آموزش عالی استان دارد، با راه‌اندازی این پردیس تلاش می‌کند از مهاجرت افراد به شهرها و کشورهای همسایه برای ادامه تحصیل جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: 50 درصد از پذیرش به دانشجویان بومی اختصاص داده شده، از این‌رو فرصت مناسبی برای ادامه تحصیل داوطلبان فراهم شده است.

دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان دانشگاه جامع جنوب غرب کشور با بیش از 200 رشته آموزشی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا نقش کلیدی در آمایش آموزش عالی این منطقه دارد.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول