اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین‌زهرا در مجلس

غرب به شدت از اقتدار والای ایران اسلامی هراس دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت‌: در چند دور مذاکرات هسته‌ای کشور با گروه 1+5 مشخص شد که غرب به شدت از اقتدار والای جمهوری اسلامی ایران هراس دارد.

غرب به شدت از اقتدار والای ایران اسلامی هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، روح‌الله عباسپور بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه فرمانداری شهرستان آوج که در سالن تربیت بدنی این شهرستان برگزار شد با اشاره به آموزه‌های دین مقدس اسلام پیرامون لزوم حضور و دخالت مستقیم مردم در جهت‌گیری‌های کلان جامعه اسلامی اظهار کرد: اسلام به همه مسلمانان سفارش کرده که با اتحاد و برادری در مسیر توسعه و اقتدار گام برداشته و منافقان و کوردلان را خوار و ذلیل کنید.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استقرار کامل عدالت اجتماعی فوائد و برکات بسیاری را برای ملت به همراه دارد، افزود: همه باید سعی کنند تا موضوع اساسی و مهم استقرار عدالت و برابری به خوبی در جامعه نهادینه شده و زمینه رشد و شکوفایی همه‌جانبه کشور فراهم شود.

وی با بیان اینکه دعوت و تبلیغ دین مقدس اسلام از سوی پیامبران و بزرگان دینی همواره سرآغاز تحول عظیم در سرنوشت مسلمانان بوده است، تصریح کرد: مردم همواره در جوامع و حکومت‌های مختلف مهم‌ترین رکن و پشتوانه اصلی نظام‌هایشان هستند که با تلاش و همت خود می‌توانند مقدمات توسعه و اقتدار را مهیا کنند.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: امت‌های واحد‌ه اسلامی امروز تنها در پناه قرآن و عترت پیامبر (ص) است که می‌توانند مسیر صحیح و درست خود را انتخاب کرده و ادامه راه را بپیمایند.

عباسپور با اشاره به اندیشه‌های سیاسی و آرمانی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران پیرامون مقوله استقلال و آزادی در جامعه اسلامی تصریح کرد: امام راحل همواره نگاه و توجه بسیار جدی را نسبت به نقش حاکمیتی مردم در نظام‌اسلامی داشته و در وصیت‌نامه خویش نیز به طور مکرر بر روی آن تأکید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی همواره بر دو اصل اساسی و مهم اسلامیت و جمهوریت نظام توجه و تأکید جدی شده است، عنوان کرد: خبرگان رهبری در زمان تشریح و تصویب قانون اساسی همواره اصول و آموزه‌های قرآنی و اسلامی را مد نظر خود قرار داده بودند.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز نقش مردم در تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌های کلان همواره ممتاز و پررنگ بوده است، بیان کرد: ملت ایران با حضور پر‌شکوه  غیرتمندانه در عرصه‌های ملی حمایت از نظام اسلامی به خوبی نشان داده‌اند که در راه پاسداری از انقلاب اسلامی همواره ثابت‌قدم و پایدار هستند.

عباسپور اضافه کرد: عامل اصلی و مهم شکست رژیم شاهنشاهی و فرو ریختن هیمنه استکبار نیز تنها حضور و مشارکت مقتدرانه مردم در بطن انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه  در ایام جنگ تحمیلی با ورود سیل خروشان نیرو‌های مردمی به جبهه‌های حق علیه باطل شکست قطعی برای رژیم بعثی رقم‌ خورد، عنوان کرد: نقش مردم در هر نقطه و جایگاهی همواره حساس و بی‌بدیل است.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌ها و توان‌های بالقوه جمهوری اسلامی در بهره‌گیری از تاکتیک‌ها و فنون رزمی و همه‌جانبه در جهان تصریح کرد: امروز هیچ قدرت و مانعی نمی‌تواند در مسیر اقتدار و عزت نظام اسلامی قرار گیرد، چرا که ملت ایران راه خود را یافته و با قدرت تمام در این مسیر به پیش می‌رود.

عباسپور با بیان اینکه رویکرد غرب در سه دور مذاکرات‌ هسته‌ای از حالت تهاجمی به حالت تفاهم و اشتراک‌یابی رسیده است، افزود: روند مذاکرات گروه 1+5 در دوره‌های مختلف‌ نشان‌دهنده این است که غرب به شدت از اقتدار و عزت والای جمهوری اسلامی ایران هراس دارد.

وی در خاتمه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولان و مدیران کل استانداری قزوین برای راه‌اندازی واحد‌ها و مجتمع‌های تولیدی در شهرستان بویین‌زهرا و آوج خاطرنشان کرد: قطعا با مشارکت و حضور هوشیارانه مردم زمینه شکست و نابودی کامل دشمنان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول