اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید فیروزکوه:

پیشرفت‏های ایران اسلامی بدون وجود شهدا ممکن نبود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه گفت: پیشرفت‏هایی که ایران اسلامی در برهه کنونی به دست آورده، بدون وجود شهدا ممکن نبود.

پیشرفت‏های ایران اسلامی بدون وجود شهدا ممکن نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صبح امروز در مراسم "دیدار با پدران آسمانی" با حضور مسئولان شهرستان و جمع کثیری از خانواده‏های معظم شهدا به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد این شهر برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه در این مراسم گفت: هر ساله با فرا رسیدن میلاد حضرت علی(ع)، جشن دیدار با پدران آسمانی برگزار می‏شود.

حبیب‏الله امیری افزود: امسال به دلیل متقارن شدن ولادت امیرالمؤمنین(ع) با ایام رحلت جان‏سوز بنیان‏گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، این مراسم امروز برگزار شد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند "زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست"، از حضور و همدلی مسئولان برای هر چه باشکوه‏تر برگزار شدن این مراسم تقدیر کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه با قرائت قطعه‏ای ادبی، یاد و خاطره پدران آسمانی را گرامی‏داشت و متذکر شد: حضور مسئولان در این مراسم و گام برداشتن آنها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، قلب خانواده‏های شهدا را روشن می‏کند.

همچنین قرائت قرآن، مقاله و شعر از سوی فرزندان شهید و مداحی از دیگر برنامه‏های جشن دیدار با پدران آسمانی بود.

در پایان، به قید قرعه به 14 نفر از خانواده‏های شهدا هدایای ارزنده‏ای اهدا شد. 

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول