اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی ‌ایران زمینه‌ساز ‌موج بیداری اسلامی شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ‌ایران به رهبری ‌امام خمینی(ره) زمینه‌ساز ‌گسترش موج بیداری اسلامی و تقویت نهضت‌های رهایی‌بخش در سراسر جهان اسلام شد.

انقلاب اسلامی ‌ایران زمینه‌ساز ‌موج بیداری اسلامی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع مسئولان سپاه این استان اظهار داشت: شخصیت محبوب و مورد اعتماد امام خمینی(ره) و مردمی بودن ایشان که محور وحدت مردم را شکل می‎داد، موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

وی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را مرهون افکار و آرمان‌های الهی امام خمینی(ره) دانست و افزود: حرکت انقلاب در مسیر دستیابی به اهدافی نظیر ایجاد حاکمیت ارزش‌های اسلامی و استقلال ملی و دستیابی به قله‌های رفیع علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی موجب شد تا از این راه دستاوردهای مهم و بی‌نظیری در توسعه عمران و آبادانی ایران اسلامی نصیب ملت ایران شود.

سرافراز ایجاد وحدت میان مسلمانان را از بزرگ‌ترین آرمان‌های امام خمینی(ره) برشمرد و تصریح کرد: وحدت میان مسلمانان محدود به جغرافیای ایران اسلامی نیست چراکه امام خمینی(ره) تا آخرین لحظات حیات شریف خود همواره از وحدت جامعه مسلمانان به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مقابله با مستکبران عالم و از تفرقه به عنوان مهم‌ترین ابزار دشمن در راستای تسلط بر جوامع اسلامی یاد می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سرنگونی رژیم شاهنشاهی و قطع دست بیگانگان از ایران اسلامی و استقرار نهادهای دولتی موجبات امنیت و آرامش را در کشور فراهم کرد که یکی از مهم‌ترین ملزومات پیشرفت و ترقی است.

سرافراز با بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد اقتصادی، علمی و فرهنگی، گفت: اسلامی شدن فضای دانشگاه‌ها، گسترش علم‌آموزی در کشور و دستیابی به قلل رفیع علمی در دنیا و مقابله جدی با جریانات ضد فرهنگی از مهم‌ترین دستاوردهای این انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تأثیر مثبت و سازنده‌ای در تقویت حزب‌الله لبنان داشت، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به گسترش موج بیداری اسلامی و تقویت نهضت‌های رهایی‌بخش در سراسر جهان اسلام کمک بسیار مهمی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برهمین اساس یکی از دلایل اولیه تفکر و ایدئولوژی تأسیس حزب‌الله لبنان ناشی از ایدئولوژی جهان‌شمولی حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

سرافراز خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) منجر به تحولی عظیم و عمیق در دنیای اسلام و شکست بزرگ استکبار جهانی شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول