اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

ایران اسلامی از حق خود در فناوری هسته‌ای کوتاه نمی‌آید

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: ایران اسلامی از حق خود در فناوری هسته‌ای کوتاه نمی‌آید.

ایران اسلامی از حق خود در فناوری هسته‌ای کوتاه نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در جمع نمازگزاران این هفته شهرستان بروجرد با اشاره به مذاکرات اخیر ایران با گروه 1+5 در بغداد گفت: ایران به عنوان عضوی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از حق استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای برخوردار است و باید برای این حق ملت ایران احترام قایل شد.

وی با بیان اینکه استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای خواسته همیشگی ملت قهرمان ایران است، افزود: در این دور از مذاکرات ایران بر لزوم توجه کشورهای 1+5 به حقوق ملت ایران در ارتباط با استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای تاکید کرد که باید به این حق ایران احترام گذاشته شود و تمام تحریم‌هایی که به این بهانه علیه ایران اعمال شده نیز لغو شود.

ترابی گفت: ملت شجاع و غیرتمند ایران همان طوری که تاکنون در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی کرده از این مرحله به بعد نیز خواهد ایستاد و در استفاده از حق قانونی خود منتظر اجازه دیگران نیست.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز شهادت امام هادی(ع) گفت: حضرت امام هادی(ع) در سخت‌ترین شرایط زمان خود به مقابله با برداشت‌های نادرست از اسلام پرداخت و در آن شرایط پرچم پاسداری از اندیشه‌های ناب اسلامی را برعهده گرفت.

وی با اشاره به اینکه اخیراً فردی در قالب یک ترانه به آن حضرت توهین کرده است، گفت: امروز دشمنان اسلام به خاطر ترس و وحشت از نفوذ مکتب اهل‌بیت در دنیا دیوانه‌وار به مقدسات اسلامی توهین می‌کنند که نمونه اخیر آن توهین همین شخص به عنوان مهره فاسد دشمن است که در واقع این اهانت‌ها و جسارت‌ها از سر عجز و ناتوانی آنهاست.

ترابی در بخش دیگری از سخنان خود به عبور کاروان شهدا از شهرستان بروجرد در روز یکشنبه هفتم خردادماه اشاره کرد و گفت: پیکر 96 تن از شهدای دفاع مقدس که هم‌زمان با روز سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر از این شهر به راه افتاده است در مسیر خود ساعاتی را نیز در بروجرد مورد استقبال مردم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول