اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:

شهیدان اسناد افتخارآفرین ملت ایران اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان مرکزی شهیدان را اسناد افتخارآفرین ملت ایران اسلامی دانست.

شهیدان اسناد افتخارآفرین ملت ایران اسلامی هستند

حامد افراسیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه بدرقه کاروان 96 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس از اراک به شهرستان خمین اظهار داشت: شهیدان نماد استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر متجاوزان و دشمنان بوده و موجب آبروی این نظام هستند.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و به همین دلیل است که مردم قدرشناس این شهدا هستند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با تاکید بر اینکه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ایران اسلامی به عنوان نماد استکبارستیزی در جهان می‌درخشد گفت: دشمن در تلاش است با ترور دانشمندان و مسئولان ملت را از شهادت بترساند، اما غافل از آنند که شهادت افتخار مردم ایران است و این مردم از شهادت هراسی ندارند.

افراسیابی با اشاره به استقبال پرشکوه مردم از کاروان فرزندان روح‌الله خاطر نشان ساخت: این حضور گسترده و پرشور نشان داد که این ملت همچنان به آرمان‌ها، اهداف و مسیر شهیدان والامقام وفادار بوده و آماده جانفشانی در راه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید ادامه‌دهندگان راه شهدا باشند افزود: مردم نشان دادند که همچنان در مسیر شهدا ثابت قدم هستند و این وظیفه مسئولان است که با خدمتگزاری خود اهداف شهدا را تحقق بخشیده و ارتقا‌ی هر چه بیشتر ایران اسلامی را رقم زنند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: بهزیستی استان مرکزی افتخار دارد که خیابان و سر در بهزیستی استان را به نام و عکس دو نفر از شهدای کارمند و دو نفر از فرزندان مراکز شبانه‌روزی زیر پوشش خود نامگذاری کند.

کاروان 96 شهید گمنام که در جریان تفحص انجام شده در مناطق عملیاتی مجنون و فاو شناسایی و کشف شده امروز در میان خیل اشک مردم شهیدپرور اراک به سمت خمین بدرقه شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول