اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، علی اکبر پورجمشیدیان عصر امروز در گردهمایی بزرگ ایثارگران، بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان سراب اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر لشکر اسلام به خصوص حماسه‌آفرینی‌های سرداران بزرگ لشکر عاشورای آذربایجان و گردان تخریب شهر سراب همواره به عنوان خاطرات پاک و مقدس در تاریخ ماندگار‌ است.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران با بیان اینکه عهد ابدی همه ما با شهدا عمل کردن به توصیه‌ها و خواسته‌های آنهاست، تصریح کرد: روزی که احساس کنیم در ذهن و قلبمان شهدا را فراموش کردیم آن روز روز سقوط و سراشیبی ما خواهد بود.

پورجمشیدیان با اشاره به پیروزی‌های درخشان رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس تاکید کرد: انجام عملیات‌های بزرگ نظامی در حالی که برتری عددی و ابزاری نسبت به دشمن نداشتیم جز در دفتر عشق به خدا و ایمان انقلابی معنا پیدا نمی‌کند.

وی با بیان خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان اسلام یادآور شد: هنوز هم بوی سجده‌ها و مناجات‌های عاشقانه شهدای گرانقدر اسلام در مناطق جنگی و چادرهای برجای مانده در آبادان، دزفول و خرمشهر به مشام می‌رسد.

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت: عملیات بیت‌المقدس  اگر در ظرف زمانی خود بررسی شود جزو بزرگ‌ترین و به یادماندنی‌ترین جلوه‌های فداکاری و ایثارگری رزمندگان اسلام محسوب خواهد شد.

وی افزود: سرداران بزرگی چون باکری‌ها، باقری، یاغچیان و صیاد شیرازی نه تنها در برابر جبهه بیرونی دشمنان می‌جنگیدند بلکه از ناحیه جبهه خودی به سرکردگی بنی صدر هم تحت فشار بودند.

پورجمشیدیان با بیان نقل قولی از شهید باکری که "اگر ابراهیم‌وار بر دشمن حمله کنیم پیروز خواهیم بود" گفت: اگر  در برابر دشمنان نلرزیم و نترسیم و با همه وجود به نصرت الهی ایمان داشته باشیم، برد و پیروزی از آن ما خواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورا جنگ و نبرد با استکبار را تمام نشدنی دانست و اظهار کرد: فقط شرایط و مکان جنگ تغییر کرده والا دشمن همچنان به توطئه‌های خود ادامه می‌دهد.

وی  اضافه کرد: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

در این گردهمایی که در مسجد امیرالمومنین سراب برگزار شد ولی کلامی شاعر توانمند کشور به مدیحه سرایی و قرائت اشعاری در بیان حماسه‌سازی‌های لشکریان اسلام پرداخت.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول