اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

ایران اسلامی پاک‌ترین نظام عقیدتی، سیاسی جهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: جمهوری اسلامی ایران پاک‌ترین نظام سیاسی عقیدتی در کل جهان محسوب می‌شود و این نظام با فداکاری‌ها و خون صدها هزار شهید آبیاری شده است.

ایران اسلامی پاک‌ترین نظام عقیدتی، سیاسی جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در همایش هجرت سه که به مناسبت آموزش سرگروه‌های جهادی استان اصفهان برگزار شده بود، اظهار داشت: در حال حاضر 30 سال از آزاد‌سازی و پیروزی خرمشهر را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بنا به فرموده امام خمینی(ره) فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزش‌های والای انسانی بوده است، ادامه داد: فتح خرمشهر آغاز فتوحات ملت ایران و غلبه معنوی انقلاب اسلامی بر جهان محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه عدالت‌خواهی و بیداری‌های اسلامی شکل گرفته در کشور‌های مسلمان در فتح خرمشهر ریشه دارد، تصریح کرد: دفاع مقدس برجسته‌ترین دوران تاریخ معاصر ملت ایران محسوب می‌شود و شاید هیچ واقعه‌ای پس از اسلام آوردن ملت ایران به اندازه پیروزی انقلاب اسلامی ایران حائز این ویژگی‌های ممتاز و برجسته نباشد.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس یک گنجینه تمام ناشدنی ملت ایران است، اضافه کرد: باید با هنرمندی و دقت کامل از این گنجینه تمام ناشدنی برای جامعه امروز و آینده کشور به منظور حفظ رسالت تاریخی در این شرایط استفاده شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه ملت ایران پس از انقلاب آماده جنگ نبود، تاکید کرد: اعزام اردو‌های جهادی به مناطق محروم از نخستین فعالیت‌های ملت ایران پس از انقلاب اسلامی ایران بوده است، اما یورش دشمن سبب شد که این اردو‌های جهادی از مناطق محروم به سوی جبهه‌های جنگ سوق یابد.

وی با بیان اینکه وجود روحیه جهادی در ملت ایران سبب پیروزی‌های مداوم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران پاک‌ترین نظام سیاسی عقیدتی بر روی کره زمین محسوب می‌شود و این نظام با فداکاری‌ها و خون صدها هزار شهید آبیاری شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه تحقق، گسترش و تعمیق عدالت در جامعه از مهم‌ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است، بیان داشت: عدالت به عنوان یک ارزش والای الهی است و زیر‌ساخت‌های گسترش عدالت در نظام ملی ایران به میزان بسیاری گسترش یافته است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام مناطق موجود در سطح کشور و به ویژه در مناطق محروم قابل گفتن نیست، گفت: البته فاصله طبقاتی ایجاد شده در سطح کشور نیز قابل توجه است و فاصله طبقاتی ایجاد شده را نباید به پای نظام جمهوری اسلامی ایران بنویسیم.

سلیمانی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب این فاصله طبقاتی باید مدیریت و کنترل شود، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف این نظام تحقق عدالت است و ملت ایران باید به جست و جوی عدالت بپردازد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: دانشجویان بسیجی و جهاد‌گران باید با حضور در اردو‌های جهادی به سوی برطرف شدن محرومیت‌ها حرکت کنند و نهضت خدمت رسانی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نظام است.

وی با اشاره به اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اردو‌های جهادی در سطح کشور توسط دانشجویان خلق شده است، اضافه کرد: امروزه اردو‌های جهادی به عنوان یک شجره طیبه در جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول