اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی:

با مطالعه کتاب"دا" به عزت‌مندی شیرزنان ایران اسلامی پی می‌بریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: با مطالعه کتاب"دا" به عزت و سربلندی شیرزنان ایران اسلامی پی می‌بریم.

با مطالعه کتاب"دا" به عزت‌مندی شیرزنان ایران اسلامی پی می‌بریم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی " دا" اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه یک امر مهم و لازم است که دلسوزان و مسئولان باید در این عرصه گام بردارند.

وی افزود: رزمندگان ایران اسلامی در دوران افتخارآمیز دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و عزت و خودباوری ایران اسلامی را نشان دادند.

مدیرعامل پارس جنوبی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس بزرگ‌ترین رویداد سرنوشت‌ساز ملت ایران اسلامی است و بدون تردید تقویت ادبیات دفاع مقدس موجب اعتلای روحیه خودباوری در جامعه می‌شود.

نصوری با اشاره به ضرورت مطالعه کتاب "دا" یادآور شد: با هر بار مطالعه این کتاب به عزت، اقتدار و سربلندی مادران و شیرزنان این سرزمین مقدس بیشتر پی می‌بریم.

وی تصریح کرد: اگر مادران و شیرزنانی همسران و فرزندانشان را روزگاری با پیشانی‌بندهای لبیک یا خمینی (ره) راهی جبهه‌های حق علیه باطل و در روزهای دیگر با پیشانی‌بندهای لبیک یا خامنه‌ای در عرصه‌های سازندگی، تلاش، خدمت و آبادانی این آب و خاک راهی عرصه‌های مختلف نمی‌کردند به طور قطع هیچ‌گاه موفقیت‌های کنونی حاصل نمی‌شد.

مدیرعامل پارس جنوبی با تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس گفت: درک صحیح فرهنگ شهادت و اتصال به خداوند متعال از مهم‌ترین دستاوردهای مطالعه کتب دفاع مقدس به ویژه کتاب "دا" است.

نصوری بیان کرد: کتب و آثار حوزه دفاع مقدس دارای کلیدهایی است که بعضاً راه را برای رسیدن به اوج و قله معنویت برای مخاطبانش هموار می‌سازد.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اولویت‌ها و نیازهای روز جامعه است و بی‌شک سربلندی امروز ما مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگرانی بوده که جانانه از مرزهای این سرزمین مقدس دفاع کردند.

نصوری اذعان داشت: اکنون همه ما بدهکار این عزیزان هستیم و امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه برای اعتلای نام کشور گام برداریم.

وی گفت: تدوین برنامه‌های مدون برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری با اولویت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سال جاری است.

در این آیین برگزیدگان مسابقات کتابخوانی "دا" مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول