اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

عزت ایران اسلامی به برکت رهبری فرزانه است

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: سربلندی و عزت ایران اسلامی به برکت وجود رهبری حکیم، فرزانه و مقتدر است که مایه افتخار این مملکت و تمام آزادی‌خواهان و مظلومان جهان است.

عزت ایران اسلامی به برکت رهبری فرزانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، بهنام سعیدی در مراسم صبحگاه و پایان دوره آموزشی سربازان مرکز آموزشی شهید باهنر ناجا در باغین امام راحل را مایه عزت، شرف، سربلندی و استقلال ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: امام با بیانات و رهنمودهای پیامبرگونه خود روح تازه‌ای در کالبد انسان‌های آزادی‌خواه دنیا دمید.

وی افزود: از ابتدای تولد تا پایان زندگی حضرت امام خمینی (ره) در مسیر حق و هدایت بود و جز راه رضای خدا نپیمود تا جایی که در آخرین شب‌های زندگی پربرکتش با آن کهولت سن و بیماری جسمی نماز شب و عبادت و راز و نیاز را ترک نکرد.

فرماندار کرمان با بیان اینکه بدخواهان نظام و کسانی که دستشان به خون هزاران جوان ایرانی و آزادی‌خواه در سراسر جهان آغشته بود، بعد از رحلت امام خیال‌های واهی در سر می‌پروراندند، تصریح کرد: مجلس خبرگان در همان روز نخست با انتخاب فرزند خلف و شاگرد علمی و عملی امام راحل به عنوان رهبر و پیشوای انقلاب چشم امید دشمنان را کور کرد.

سعیدی با اشاره به اقتدار و عظمت فعلی نظام اسلامی وجود رهبری شجاع و مقتدر را دلیل اصلی این امر دانست و بیان داشت: سربلندی و عزت ایران اسلامی به برکت وجود رهبری حکیم، فرزانه و مقتدر است که مایه افتخار این مملکت و تمام آزادی‌خواهان و مظلومان جهان است.

وی با بیان ویژگی‌های خدمت سربازی عنوان کرد: مدت دو سال سربازی یک توفیق الهی و فرصتی برای تحول در زندگی یک جوان است که باید به بهترین وجه از آن استفاده کرد.

وی گفت: هر کشوری برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال خود نیاز به نیروهای نظامی و افرادی دارد که بتوانند از حیثیت، آزادگی و شرف ملت خود دفاع کنند و سربازان از جمله این افراد هستند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول