اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی انتظامی فرماندار ملارد تأکید کرد

مقابله با تخریب فرهنگ غنی ایرانی اسلامی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار ملارد گفت: باید راهکارها و برنامه‌ریزی‌های اساسی به منظور مقابله با تخریب فرهنگ غنی ایرانی اسلامی انجام شود.

مقابله با تخریب فرهنگ غنی ایرانی اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، احسان بهرامی نژاد بعد از ظهر امروز در ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان اظهار داشت: امروز نوک پیکان دشمنان به سوی جوانان و نوجوانان کشور است لذا باید تمهیدات اساسی به منظور مقابله با این تهاجم فرهنگی انجام شود.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود است لذا با هدف قرار دادن قشر جوان و نوجوانان کشور در نظر دارد تا به اهداف خود دست پیدا کند.

معاون فرماندار ملارد گفت: فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی جوانان از این ناتوی فرهنگی یکی از مهم‌ترین اقدامات مسئولان بوده که باید برای روشن شدن ذهن نوجوانان و جوانان انجام شود.

وی افزود: البته قشر بیدار و آگاه جوان و نوجوان کشور بارها و بارها ثابت کرده‌اند که هرگز در برابر خواسته‌های دشمنان سر خم نخواهند کرد لذا با ایستادگی در برابر توطئه‌های آنان همیشه دشمنان را شکست داده و آنان را نابود می‌سازند.

بهرامی نژاد در ادامه سخنان با اشاره به نزدیک شدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان تأکید کرد: در این زمینه و به منظور تأمین نیازهای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده است.

وی افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی نماییم که قشر جوان و نوجوان به سمت برنامه‌های تدارک دیده شده توسط ستاد اوقات فراغت جذب شوند.

معاون سیاسی فرماندار ملارد گفت: در این کلاس‌ها می‌توانیم نوجوانان و جوانان را از اقدامات دشمنان آگاه ساخته و آنان را تشویق به مقابله با اقدامات ضد فرهنگی دشمنان نماییم.

وی مقابله با تخریب فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را مهم‌ترین اقدام علیه دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمنان امروز در لباس دوست وارد صحنه شده‌اند و با تخریب فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در نظر دارند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

بهرامی نژاد افزود: دشمنان با ترویج فرهنگ غلط و نابه‌جای غربی می‌خواهند ذهن روشن و فعال قشر جوان کشور را به سمت خود برده و اثرات نامطلوبی را بر روحیه حساس جوانان ایرانی بگذارند.

در این جلسه همچنین حمایت از نخبگان و توجه ویژه به برنامه‌های ماه مبارک رمضان مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول