اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

ارتباط مجازی ایرانی‌ها با 60 درصد از خانوار‌های اسلامی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایرانی‌ها باید تا پایان امسال حداقل با 60 درصد از خانوارهای ایران اسلامی در فضای مجازی ارتباطی امن و پرسرعت برقرار کنند.

ارتباط مجازی ایرانی‌ها با 60 درصد از خانوار‌های اسلامی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالله مهدیقلی ظهر امروز در آیین افتتاحیه اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه افق 1404 ایران اسلامی باید در بخش IT قطب نخست منطقه را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران در سال 1388 به بخش خصوصی واگذار شده است، اضافه کرد: مسئولان همواره به دنبال این هستند که با هم‌افزایی با سایر مجموعه‌ها به قطب نخست منطقه در بخش IT دست پیدا کنند.

مدیرکل امور اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در استان اصفهان شرکت مخابرات، شرکت پست، اپراتور‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و مجموعه‌های فعال در زمینه خدمات الکترونیکی به دنبال هم‌افزایی خود با سایر مجموعه‌ها برای دست‌یابی به اهداف افق 1404 ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در اصفهان راه‌اندازی شده و باید تا پایان سال جاری حداقل با 60 درصد از خانوارهای ایران اسلامی در فضای مجازی ارتباطی امن و پرسرعت برقرار کنیم.

مهدیقلی با اشاره به اینکه تمام زیر‌ساخت‌های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استانی مانند اصفهان فراهم است، تاکید کرد: وجود این زیرساخت‌ها در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی می‌تواند در ایجاد ارتباط امن و گستره ارتباط داده نقش موثری ایفا کند.

وی با بیان اینکه وجود این زیرساخت‌ها برای تحقق این موارد کافی نیست، افزود: اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات باید هر چه سریع‌تر فعالیت خود را در استان گسترش بدهد و در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک فعالیت کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول