اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

هیچ قدرتی جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: به برکت حماسه رزمندگان در دوران دفاع مقدس، هیچ قدرتی جرأت تهاجم به نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

هیچ قدرتی جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس با عنوان سطر و خاطره اظهار کرد: ابرقدرت‌های یکه‌تاز دنیا امروز در مقابل صلابت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ناتوان هستند.

وی با بیان اینکه صلابت امروز ایران اسلامی مرهون حماسه دوران دفاع مقدس است، افزود: امروز به برکت حماسه رزمندگان در هشت سال دوران دفاع مقدس هیچ قدرتی جرات تهاجم به نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه زیباترین صحنه‌های دوران دفاع مقدس هنوز به جامعه انتقال داده نشده است، افزود: شور و نشاط رزمندگان، راز و نیازهای شبانه، شب‌های عملیات و صحنه‌های ماندگار این  دوران از ناگفته‌های جنگ محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خاطرات و وقایع دوران دفاع مقدس به خوبی به نسل جوان جامعه ارائه نشده است، افزود: در بیان واقعیت‌های دوران دفاع مقدس هنوز به نحو مطلوبی عمل نشده است.

سردار کرمی با بیان اینکه هنوز معنویت دوران دفاع مقدس به جامعه انتقال داده نشده است، یادآور شد:‌ فرهنگ دفاع مقدس به عنوان عصاره این دوران در دسترس نسل‌های آینده قرار نگرفته است که ضروری است در این زمینه اقدامات لازم انجام گیرد.

وی بر ضرورت جمع‌آوری خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: باید در نوشتن خاطرات رزمندگان تقوی رعایت شده و تحریفی در این زمینه صورت نگیرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در زمینه تحلیل دوران دفاع مقدس اقدامات بسیاری انجام شده است، افزود: اما در ارائه ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس هنوز ناگفته‌های بسیاری وجود دارد.

وی از هنرمندان و قلم به دستان جامعه خواست تا در جمع‌آوری آثار، دل نوشته‌ها و خاطرات رزمندگان از هنر خود استفاده کرده و با دقت نظر این خاطرات را به نسل جوان انتقال دهند.

سردار کرمی با بیان اینکه امام خمینی(ره) 22 راهبرد را در مدیریت جنگ اعمال می‌کرد، افزود: هنر امام خمینی(ره) این بود که همه افراد جامعه را پای صحنه دفاع مقدس آورد.

وی با اشاره به اینکه نقش مردم، جوانان و بسیج نیز از ناگفته‌های این دوران محسوب می‌شود، تصریح کرد: هنوز واقعیت‌های مختلف این دوران به خوبی به جامعه عرضه نشده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول