اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

سربازان گمنام امام ‌زمان (عج) مظهر قدرت ایران اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: موفقیت‌های روزافزون سربازان گمنام امام زمان (عج) نشانه و مظهر قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

سربازان گمنام امام ‌زمان (عج) مظهر قدرت ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در نماز جمعه این شهر با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کشور، اظهار کرد: موفقیت سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کشور موجب تعجب دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیسم شده است.

وی، با بیان اینکه سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و صهیونیسم در اصل سازمان‌های سامان دهنده عملیات تروریستی هستند، افزود: موفقیت‌های روز افزون وزارت اطلاعات در حوزه‌های مختلف درس بزرگی برای سازمان‌های جاسوسی استکبار است که بدانند سربازان گمنام امام زمان (عج) با اتکا به خداوند و رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه دفاع می‌کنند.

خطیب جمعه آستارا، با اشاره به موفقیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری و شناسایی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: موفقیت اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کشور قلب مردم ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های شهدا را خشنود کردند.

وی، در ادامه شهادت شهدای موتلفه اسلامی را گرامی نگه‌داشت و با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، از مردم مومن و انقلابی این شهرستان خواست با برگزاری برنامه‌های عزاداری در هیئت‌ها و مساجد به یاد این امام همام به سوگ بنشینند.

حافظ‌نیا، با تبریک به مناسبت روز جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: جهاد سازندگی که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل یافت در هشت سال دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای را برای دفاع از انقلاب و وطن انجام دادند و بسیاری از آنها نیز به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وی، درباره فرا رسیدن روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و تبریک این روز، ابراز کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمود: من مبعوث شدم تا مکارم اخلاق را کامل کنم، بنابراین هدف از مبعث ایشان تکامل اخلاق انسان بود و انسان می‌تواند به وسیله اخلاق به کمالات برسد.

امام جمعه آستارا، آغاز ماه شعبان را آمادگی برای ورود به ماه مهمانی خدا دانست و یادآور شد: شعبان ماه بسیار شریف و عزیزی است و احادیث فراوانی درباره فضیلت ماه شعبان آمده که از مومنان انتظار می‌رود از فضایل این ماه مبارک غفلت نکرده و مناجات شعبانیه را قرائت کنند.

وی، با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت آیت‌الله بهشتی و تبریک هفته قوه قضاییه، یکی از عوامل رواج تخلفات و بداخلاقی‌ها را عدم برخورد مناسب قانونی دانست و متذکر شد: امیدواریم با برخورد قانونی و مناسب با متخلفان شاهد افزایش بداخلاقی‌ها در جامعه نباشیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول