اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

ایران اسلامی برگ برنده مذاکرات با1+5 بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: در مذاکرات روزهای گذشته دبیر شورای عالی امنیت ملی با گروه موسوم به 1+5 ایران اسلامی برگ برنده این مذاکرات بود.

ایران اسلامی برگ برنده مذاکرات با1+5 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان در محل مصلای ثامن‌الائمه با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع)، از ایشان به عنوان الگوی جامع و کامل مسلمانان واقعی در میدان جهاد اکبر و جهاد اصغر نام برد.

وی افزود: همه بایستی از ابعاد زندگان آن حضرت الگو بگیریم.

خطیب جمعه آبادان در ادامه به مذاکرات کشورمان با 1+5 در بغداد اشاره کرد و افزود: کشورهایی که روزی ایران را تهدید به تحریم و حمله نظامی می‌کردند اکنون با ایستادگی مسئولان نظام و مردم بر حقوق خود ناچار به پذیرفتن شرایط ایران و مذاکره شدند.

محمدی اصفهانی ابراز امیدواری کرد دولتمردان و هیئت مذاکره کننده کشورمان در مذاکرات پیش رو نیز همچنان با اقتدار و بدون کوتاه آمدن از حقوق هسته‌ای خود پیش بروند.

وی در ادامه خطبه‌ها بحران‌های اقتصادی غرب را چوب بی صدای خداوند دانست و گفت: به یاری پروردگار، مکر و حیله شیاطین استکبار علیه کشورهای اسلامی و انقلابی، به خودِ آن کشورها باز خواهد گشت.

آیت الله محمدی اصفهانی در ادامه ضمن تشکر از مردم و دست اندرکاران کنگره بزرگداشت سرداران و امیران شهید و شهدای خرمشهر، از رزمندگان سال‌های نخست جنگ تحمیلی که اکنون خارج از خوزستان و آبادان و خرمشهر هستند خواست با حضور دوباره خود در این مناطق باز هم در سازندگی شهر و دیارشان بکوشند.

وی همچنین از مردم خواست از فیوضات ماه مباره رجب بیش از پیش بهره کافی ببرنند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول