اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان:

دنیا ایران اسلامی را با نام خمینی می‎شناسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: امروز ایران اسلامی را با نام امام خمینی (ره) در جهان می‌شناسند.

دنیا ایران اسلامی را با نام خمینی می‎شناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منصور ظفریان بعد از ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان زائران حرم امام خمینی (ره) این شهرستان با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار داشت: تجلیل و تکریم از بنیانگذار جمهوری اسلامی بر همه ملت ایران یک فریضه است چراکه امام خمینی احیاگر اسلام و قرآن بودند و امروز ایران را با نام امام خمینی (ره) در جهان می‌شناسند.

وی حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی را قدرشناسی از یک عمر مجاهدت و فداکاری امام عظیم‌الشان در راه عزت اسلام و انقلاب عنوان کرد و گفت: ملت ایران بدون تردید امام و اندیشه‌های امام را شناخته و قدردان زحمات ایشان هستند.

ظفریان افزود: مردم شهرستان لردگان با حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در 14 خرداد ماه، میثاق خود را با رهبر کبیر انقلاب مستحکم‌تر از همیشه خواهند کرد.

وی از اعزام 2 هزار و 500 نفر از مردم شهرستان لردگان به مرقد مطهر حضرت امام خبر داد و گفت: برای اعزام زائرین این شهرستان 58 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

فرماندار لردگان تعداد زائرین اعزامی این شهرستان برای شرکت در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام را دو برابر سال گذشته عنوان کرد و گفت: استقبال پرشور مردم از این برنامه نشان‌دهنده وفاداری آنان به امام خود و پایبندی به اندیشه‎ها و آرمان‎های نظام جمهوری انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به افزایش تعداد متقاضیان این شهرستان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: مردم دلداده امام و مراد خود بوده و هستند و هیچ چیز نمی‎تواند عاملی برای جدایی آنها از امام، انقلاب و ولایت باشد.

ظفریان اضافه کرد: حضور پرشور مردم در عرصه‎ها و میدان‌های مختلف بیمه‌کننده نظام در برابر توطئه‌های دشمنان است چراکه حضور پررنگ و پرشور ملت ایران در عرصه دشمنان را مات و مبهوت خواهد کرد.

وی افزود: دشمنان با مشاهده حضور گسترده مردم در مراسم ارتحال امام می‏فهمند که چیزی به نام تحریم و فشار بر روی این مردم تاثیری ندارد و نمی‌تواند بین ملت و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری انقلاب اسلامی فاصله‌ای ایجاد بکند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول