اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

تهاجم اقتصادی اصلی‌ترین برنامه استکبار علیه ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: تهاجم اقتصادی اصلی‌ترین برنامه استکبار برای سلب اعتماد مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

تهاجم اقتصادی اصلی‌ترین برنامه استکبار علیه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا عصر امروز در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه شهرستان تویسرکان، تلاش دولت در ارائه خدمات صادقانه را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: دشمن‌شناسی یک اصل توصیه شده از سوی امام خمینی (ره) برای کسب اهداف متعالی است و راهکار مقابله با آن نیز در سخنان مقام معظم رهبری برای ما ارائه شده است.

وی مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه امروز دشمن علیه ملت ایران را تهاجم اقتصادی دانست و تصریح کرد: تزریق احساس فشار، کمبود و سختی در زندگی روزمره به افکار عمومی، طرح تهاجمی نوین استکبار برای سلب اعتماد مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران و مسئولان است.

فرماندار تویسرکان تحقق شعار سال را مستلزم نهادینه‌سازی فرهنگ جهادی و تقویت روحیه جهادی خواند و اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی روحیه جهادی را می‌طلبد و راهکار جاری شدن این حرکت در پیکره جامعه به ویژه در عرصه تولید تبعیت از ولایت و همت مضاعف است.

وی شاخص اقتصاد در هر کشور را بخش کشاورزی دانست و افزود: ارتقا و تقویت همه‌جانبه کشاورزی و صنایع وابسته به آن ضامن توسعه اقتصاد، خودکفایی و استقلال کشور در همه عرصه‌ها می‌شود.

رضانیا پویایی، هم‌اندیشی و تعامل دوسویه ملت و مسئولان را تأثیرگذارترین عامل در ناکامی دشمن دانست و بیان کرد: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر ملت ایران شکست خورد و امروز با شناخت کامل از عوامل و عناصر این مرز و بوم قصد دارد با تفرقه‌افکنی در کشور نفوذ کند.

وی تأکید کرد: بیداری و تقویت بصیرت در همه حوزه‌ها به ویژه در زمینه اعتقادی ابزاری راهبردی است که همه باید در حوزه مسئولیتی خود به آن مجهز شویم در غیر اینصورت بستر را برای دشمن مهیا خواهیم کرد.

فرماندار تویسرکان در پایان ضمن تقدیر از عملکرد مثبت جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان در امر اشتغال‌زایی خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای 600 نفر در بخش کشاورزی تویسرکان اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول