اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دماوند مطرح کرد

تاثیر برپایی همایش‏های دانش‏آموزی در رویارویی نسل جوان با هجمه فرهنگی استکبار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: برگزاری همایش‏های دانش‏آموزی در موضوعات مختلف می‏تواند راهی برای تنویر افکار نسل‏های سوم و چهارم انقلاب در راستای رویارویی با هجمه فرهنگی استکبار باشد.

تاثیر برپایی همایش‏های دانش‏آموزی در رویارویی نسل جوان با هجمه فرهنگی استکبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدقاسم حسینی پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران از سخنرانی 30 سخنران کارشناس در همایش‏های مختلف دانش‏آموزی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این سخنرانان مجرب و متخصص در جلسات و همایش‏های مختلف این شهرستان به ایراد سخنانی کارگشا مبادرت ورزیدند.

وی ادامه داد: برگزاری همایش‏های دانش‏آموزی در موضوعات مختلف می‏تواند راهی برای تنویر افکار نسل‏های سوم و چهارم انقلاب در راستای رویارویی با هجمه فرهنگی استکبار شمرده شود.

حسینی اضافه کرد: از این رو، مجموعه اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند برنامه‏هایی از این دست را در سال 91 نیز پیش‏بینی کرده است.

محوریت شعار سال در برنامه‏های سال 91

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر فرزانه انقلاب یادآور شد: رهبر معظم انقلاب، سال 91 را به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین فرمودند.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایش مقام عظمای ولایت، همه برنامه‏های فرهنگی، همایش‏های دانش‏آموزی و جلسات علمی مجموعه اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند بر محور تحقق منویات معظم‏له استوار می‏شود.

کسب عنوان برتر در درس تربیت بدنی توسط دانش‌آموزان دماوندی 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند همچنین از کسب عنوان نخست دانش‏آموزان دماوندی در درس تربیت بدنی در استان تهران خبر داد.

حسینی ادامه داد: این مهم با تلاش شبانه‏روزی دانش‏آموزان، اولیا، مربیان و معلمان زحمت‏کش محقق شده است.

 کسب مقام چهارمی تنیس روی میز استان تهران

به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند، پرداختن به رشته‏های مختلف ورزشی تحت نظارت اولیای دانش‏آموزان و مربیان مجرب می‏تواند در راه بهبود سطح کیفی آموزش جوانان و نوجوانان کمک شایانی قلمداد شود.

حسینی ادامه داد: از این رو، مجموعه اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در راستای توسعه ورزش‏های همگانی و قهرمانی دانش‏آموزی این خطه از هیچ کوششی فروگذاری نمی‏کند.

وی با اشاره به برخی توفیقات دانش‏آموزان دماوندی در میادین استانی و کشوری خاطرنشان کرد: رقابت‏های ورزشی استان تهران و کشور شاهد درخشش دانش‏آموزان جوان و نوجوان دماوندی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند تصریح کرد: دانش‏آموزان مشغول به تحصیل در واحدهای آموزشی این شهرستان توانستند در رقابت‏های تنیس روی میز استان تهران رتبه چهارم را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول