اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافت:

عشق جوانان به امام (ره) مشتی محکم بر دهان استکبار است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت گفت: عشقی که جوانان به بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر عزیزمان دارند، مشتی محکم‌ بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی است.

عشق جوانان به امام (ره) مشتی محکم بر دهان استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، رستم سلجوقی پیش از ظهر امروز در آیین بدرقه زائران‌ حرم مطهر‌ امام خمینی (ره) اظهار داشت: پرچمی را که امام خمینی (ره) برافراشته است، پابرجاست و خار شدن استعمار‌گران و آمریکاییان را نشان می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) بر خداوند منان تکیه داشت، لذا از مزدوران نمی‌هراسید و در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها لحظه‌ای درنگ نکرد.

سلجوقی ابراز داشت: دشمنان همچنان با ماهواره و ساخت فیلم‌های مبتذل بر ضد کشور و جوانان ما کار می‌کند، اما این عشقی که جوانان به بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر عزیزمان دارند، مشتی محکم‌ بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی است که خودشان هم به این موضوع اقرار دارند.

وی بیان داشت: زمانی که امام خمینی (ره) آمد، میلیون‌ها نفر به استقبالش رفتند و وقتی به دیار باقی پیوست، میلیون‌ها نفر برای این مرد بزرگ عزاداری کردند و همچنان سالروز رحلتش عزاداری می‌کنند.

سلجوقی خاطر‌ نشان کرد: امام خمینی (ره) با خداوند معامله کرد و عزت به دست آورد و عزت آن هم در این است که پس از گذشت سال‌ها هنوز تمام مردم به یادش هستند.

وی ‌گفت: ما باید سیره امام خمینی (ره) ‌را مطالعه کنیم و بدانیم که عشق امام مردم و دفاع از مظلومان بود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول