اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد تأکید کرد

دخالت در امور کشورهای اسلامی از توطئه‌های پیدا و پنهان استکبار

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: دخالت در امور کشورهای اسلامی قسمتی از توطئه‌های پیدا و پنهان استکبار در سرزمین‌های اسلامی است.

دخالت در امور کشورهای اسلامی از توطئه‌های پیدا و پنهان استکبار

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر تایباد به مقام والای امام خمینی(ره) و عزت یافتن اسلام و مسلمین دنیا از قیام امام(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امام(ره) روح عزت و عظمت اسلامی را در مسلمانان جهان زنده کرد و به مسلمانان عزت بخشید و پاسداشت این عزت وظیفه‌ای همگانی است.

وی با اشاره به انفعال و سرسپردگی برخی از سران کشورهای اسلامی در برابر امیال و خواسته‌های استکبار جهانی به رفتار دوگانه و متناقض در برابر خواسته‌های مردم در کشورهای اسلامی اشاره کرد و دخالت در امور کشورهای اسلامی را قسمتی از توطئه‌های پیدا و پنهان استکبار در سرزمین‌های اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه تایباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام(ره) حفظ وحدت اسلامی را سبب اقتدار جهان اسلام خواند و گفت: ایستادگی بر حقوق مسلم و پیشرفت‌های همه‌جانبه در عرصه‌های مختلف علمی و حفظ عزت اسلامی در همه صحنه‌های رویارویی با استکبار جهانی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و از نتایج قیام امام(ره) است که باید حفظ و پاسداری شود.

خطیب جمعه تایباد هم‌چنین به پنجمین سالگرد ارتحال آیت‌الله مشکینی اشاره کرد و گفت: دوران زندگی آیت‌الله مشکینی با ایستادگی در برابر طاغوت و در راه اسلام طی شد.

امام جمعه تایباد با اشاره به هفته حفاظت محیط زیست، حفظ سلامت و بهداشت عمومی محیط زیست را از موارد مهم مورد تاکید اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول