اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان:

ظلم استکبار منجر به جنبش‌های مردمی ‌شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان گفت: ظلم و ستم استکبار منجر به جنبش‌های مردمی به ویژه بیداری‌های اسلامی شده که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی، تفکر و اندیشه امام خمینی (ره) است.

ظلم استکبار منجر به جنبش‌های مردمی ‌شده است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، اکبر کردی صبح امروز در جمع معتکفان این شهرستان اظهار داشت: امروز پیام‌ها و رهنمودهای امام خمینی (ره) الهام‌بخش حرکت مقدس منطقه و بیداری اسلامی است.

وی عنوان کرد: شخصیت امام راحل در ابعاد مختلف کم‌نظیر بوده و ‌توانست بار دیگر اسلام ناب محمدی (ص) را احیا کند، موج بیداری اسلامی که در اکثر کشورهای دنیا در جریان است، همان وعده امام راحل در صدور انقلاب اسلامی به جهان بوده و اکنون تحقق یافته است.

کردی با اشاره به اینکه استکبار همواره به دنبال تحقیر و به غارت بردن ثروت ملت‌ها است، تصریح کرد: امروز ظلم و ستم جهان استکبار منجر به جنبش‌های مردمی به ویژه بیداری‌های اسلامی شده که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران، تفکر و اندیشه امام خمینی (ره) است. 

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با تحقیر ملت‌ها به دنبال از بین بردن هویت آنان است، افزود: در این راستا مردم که نقش کلیدی در قدرت ملت‌ها دارند، باید هوشیار بوده و از هویت و شخصیت‌های دینی و فرهنگی خود دفاع کنند.

کردی ابراز داشت: راه‌کار و عقیده امام خمینی (ره) بر این است که می‌توان با آگاهی دادن به جامعه اسلامی و مردم جامعه را متحول کرد و این عقیده امام در معادلات سیاسی توانست یک قدرت دیگر را به منصه ظهور برساند. 

وی اذعان داشت: ما امروز باید گوش به فرمان رهنمود‌های جانشین بر حق امام خمینی (ره) باشیم، زیرا امروز راه امام و تفکر ایشان در رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای تدوام یافته است.

کردی گفت: حال که این موقعیت بسیار خاص نصیب شما شده است که در مراسم معنوی و روحانی اعتکاف شرکت کنید‌ در این لحظات نزدیکی به خدا و با زبان روزه برای همه مسلمانان عزیز به ویژه ملت مظلوم بحرین و سایر کشورهای اسلامی دعا کنید و از خداوند بزرگ پیروزی آنان را بر سران ظلم بخواهید. 

وی‌ گفت: از خداوند بخواهید که ظهور حضرت مهدی موعود (عج) را هر چه نزدیک‌تر گرداند و پروردگار مهربان پرچمی را که در این کشور به نام اسلام و قرآن به اهتزاز در‌ آمده به دست صاحب اصلی آن صاحب عصر و زمان برساند و در آن روز بزرگ تمام مسلمانان و آزادگان جهان به پیروزی نهایی برسند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول