اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایری چهارمحال و بختیاری:

تنفر از استکبار جهان‎شمول شده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: امروز موج تنفر از استکبار جهانی جهانگیر شده و همه آزادگان جهان از سلطه استکباری بیزاری می‌جویند که نمونه آن در خاورمیانه به خوبی مشاهده می‌شود.

تنفر از استکبار جهان‎شمول شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمجید کریمی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان بسیجیان حوزه بازفت اظهار داشت: بصیرت، آگاهی و مردمی بودن انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگر خنثی کرد و این توطئه‌ها به محبوبیت نظام در داخل و خارج از کشور افزود.

وی افزود: امروز موج تنفر از استکبار جهانی جهانگیر شده است و همه آزادگان جهان از سلطه استکباری بیزاری می‌جویند که نمونه آن در خاورمیانه به خوبی مشاهده می‌شود.

کریمی ادامه داد: مردم منطقه خاورمیانه بخاطر اینکه حاکمانشان وابسته به جهان غربند قیام کردند و خواهان استقلال و برقراری حکومت اسلامی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: شناسایی شیوه و ابزارهای دشمن اولویت نخست در بحث جنگ نرم است.

وی خاطرنشان کرد: آحاد مردم به ‎ویژه نیروهای مؤمن و انقلابی باید باور داشته باشند که ما همچنان در جنگ هستیم، هرچند قبول جنگ نرم نسبت به جنگ سخت برایمان مشکل است.

کریمی افزود: در دنیا یک جبهه حق به پرچمداری و علمداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و یک جبهه باطل به سردمداری استکبار جهانی وجود دارد که امروز به لطف خدا شاهدیم روز به روز به تعداد نفرات جبهه اسلام افزوده می‌شود و تنفر و انزجار از جبهه کفر فزونی می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های ناکام دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن و تضعیف جایگاه مردمی سپاه گفت: سپاه به دلیل تطابق با فرهنگ عاشورا و ایثار و جهاد، در رکاب امام حسین (ع) بودن را تجسم و عینیت مجدد بخشیده که این جایگاه، اعتبار ویژه‌ای برای سپاه در نزد افکار عمومی مردم انقلابی ایران ایجاد کرده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول