اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

استکبار جهانی با ترویج بی‌حجابی درصدد نابودی هویت دینی جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: استکبار جهانی با ترویج بی‌حجابی و بدحجابی درصدد نابودی هویت دینی جامعه است.

استکبار جهانی با ترویج بی‌حجابی درصدد نابودی هویت دینی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  شهرستان اظهار کرد: عفاف و حجاب پرچم هویت دینی جامعه بوده و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در کشور ضروری است.

شریعتی‌تبار گفت: معاندان و دشمنان نظام نیز می‌کوشند روحیه و هویت اسلامی را از جوانان ما دور کنند و به همین سبب به دنبال گسترش بی‌حجابی در جامعه هستند.

وی گفت: دشمن می‌خواهد با گسترش بی‌حجابی جوانان و خانواده‌ها را فاسد کند، بنابراین ما با حفظ و ترویج حجاب باید به مبارزه با دشمن بپردازیم.

امام جمعه تربت‌حیدریه با بابیان اینکه زنان ما باید از حضرت زهرا(س) الگو بگیرند، افزود: همه باید بکوشیم پدیده زشت بدحجابی از جامعه رخت بندد، زیرا حجاب می‌تواند جامعه را از بی‌بند و باری نجات دهد و آرامش را در بین خانواده‌ها و جامعه حاکم کند.

وی گفت: توجه به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی سبب حل معضل بیکاری و اشتغال‌زایی گسترده است و در شرایطی که مهم‌ترین مشکل کشور ما میزان بالای بیکاری جوانان است، سریع‌ترین و در عین حال ساده‌ترین راه برای ایجاد اشتغال مقابله با واردات گسترده کالای خارجی و رونق بخشیدن به تولید داخلی است.

شریعتی‌تبار گفت: رسیدن به خودکفایی در محصولات اساسی نتیجه دیگر حمایت توام از تولید، کار و سرمایه ایرانی است.

وی در ادامه به مذاکرات مسکو اشاره کرد و گفت: ایران از حقوق خود در عرصه بین‌المللی کوتاه نمی‌آید و تحت تاثیر زورگویی‌های غرب قرار نمی‌گیرد و کشورهای غربی این موضوع را کاملاً درک کرده‌اند که این مذاکرات می‌تواند زمینه‌ساز جلب اعتماد ایران شود و تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران کاربردی ندارد و تنها مقاومت ملت ایران است که دشمنان را خلع سلاح و آنان را در ادامه مذاکرات تسلیم کرده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول