اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

وهابیت پرورش یافته دامن کثیف استکبار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: وهابیت به عنوان فرقه ضد اسلامی و انسانی پرورش یافته دامن کثیف استکبار جهانی است.

وهابیت پرورش یافته دامن کثیف استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در همایش روحانیان شیعه و سنی نمین اظهار داشت: استکبار جهانی امروز با تمام ابزار فکری، فرهنگی و اعتقادی پا به میدان گذاشته است تا به هر نحوه ممکن اسلام و ارزش‌های آن را تخطئه کند اما غافل از این اصل که چهره اسلام هر روز نمودی واقعی می‌یابد.

وی به پیوند عمیق شیعیان و سنی‌ها در طول تاریخ و حرکت غرورآفرین آنها در عرصه‌های مختلف اتحاد و همدلی اشاره کرد و افزود: هرچند در دین اسلام تکبر، چاپلوسی و ریا سه عنصر ضد ارزش و یک ناهنجاری به شمار می‌رود اما دشمن در هر سه سنگر در تلاش است تا ریشه اعتماد و اتحاد جامعه تشیع و تسنن را به هم بزند و بر وحدت آنها خدشه وارد کند.

ستوده یکی از خطرناک‌ترین فرقه‌های مورد حمایت استکبار در این زمینه را فرقه ضاله وهابیت اعلام کرد و ادامه داد: سردمداران وهابیت با دلارهای صعودی و اندیشه صهیونیسم و تقویت حمایت‌های همه‌جانبه از سوی استکبار جهانی تنها به فکر بر هم زدن روابط حسنه شیعه و سنی هستند و در این راه برای رسیدن به اهدافشان مسابقه گذاشتند.

به گزارش فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیکی ایام رحلت جانسوز بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان منادی قرن معاصر وحدت شیعه و سنی تصریح کرد: امام راحل با درک عمیقی از توطئه و ترفند استکبار جهانی در طول تاریخ و گذر زمان همیشه بر وحدت این دو فرقه تاکید کرده و بر استمرار حرکت‌های همسو پافشاری داشتند.

وی روحانیان را مبلغان حقیقی حقانیت و اصالت شیعه و سنی دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که امام راحل مسیر را برای همه ما روشن ترسیم کردند، وظیفه داریم با ایجاد همدلی و رفاقت به گونه‌ای رفتار کنیم تا هدف دشمن به سرانجام نرسد.

در این همایش امام جمعه شهرستان نمین نیز در سخنانی به نزدیکی ایام رحلت امام راحل و همچنین حادثه 15 خرداد اشاره کرد و بیان داشت: بنیان‌گذار کبیر انقلاب که حرکت تاریخی خود را از 15 خرداد آغاز کردند امروز در سایه بالندگی اندیشه‌ها و تفکرات ناب جایگاه امام و انقلاب در اوج عزت و عظمت است و هرگز نمی‌توان بر آن خدشه‌ای وارد کرد.

حجت‌الاسلام علی رحیمی اضافه کرد: تقارن این ایام با ولادت امام علی (ع) به عنوان بنیان‌گذار مکتب تشیع نشان می‌دهد که همه در مسیر آرمانی جامعه قرآنی و نبوی بایستی همسو و هم هدف باشیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول