اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

استکبار از دلبستگی مردم به ولایت فقیه می‌ترسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: استکبار جهانی امروز به شدت از دلبستگی مردم به اصل نظام اسلامی و همچنین ولایت فقیه می‌ترسد.

استکبار از دلبستگی مردم به ولایت فقیه می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا فرماندار بویین‌زهرا ظهر امروز با جمعی از رزمندگان و جانبازان شهرستان بویین‌زهرا دیدار کرد.

ابوالفضل طاهرخانی در این دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز با رمز اتحاد و یکدلی توانسته در مسیر اقتدار و پیشرفت جهانی قرار گیرد، اظهار کرد: ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی با توکل و تلاش خود در مسیر سازندگی توانسته‌اند به قله‌های عزت و اقتدار در جهان دست‌ یافته و موجب شکست و یأس دشمنان شوند.

وی اعتماد مردم به اصل نظام و ولایت فقیه را بزرگ‌ترین قدرت جمهوری اسلامی در طول 33 سال گذشته عنوان و تصریح کرد: استکبار جهانی امروز به شدت از دلبستگی مردم به انقلاب می‌ترسد و در تلاش است تا با انواع حیله‌ها و دسیسه‌ها ملت را از نظام اسلامی روی برگردان کند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به خیزش ملت‌های اسلامی در منطقه و سقوط حکومت‌های دیکتاتور بیان کرد: ملت‌های مسلمان امروز با اتکا به دین مقدس اسلام و قرآن‌کریم در حال براندازی حاکمان فاسد و طاغوتی خود هستند و در این مسیر از هیچ قدرتی نیز ترس ندارند.

وی توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش برای انحراف در مسیر بیداری اسلامی را شکست خورده و نابود شده دانست و تصریح کرد: قطعا ملت‌های مسلمان به مبارزات خود تا پیروزی و اقتدار حقیقی ادامه داده و هیچ نیرویی نیز نمی‌تواند آنها را خسته کرده و موجب ایجاد مانع در مسیر این حرکت شود.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: همه مسلمانان باید با تقویت روحیه اتحاد و یکپارچگی در درون خود به سوی عرصه‌های سعادت و کامیابی حرکت کرده و سبب شکست دشمنان شوند.

طاهرخانی با اشاره به رشد چشمگیر شاخصه‌های رشد و توسعه همه جانبه کشور در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروز به لطف دانشمندان و نخبگان جوان، تیز‌هوش و برجسته خود توانسته به یکی از معدو‌د کشورهای صاحب فن‌آوری‌های نوین تبدیل شود و به اوج قله‌های پیشرفت دست پیدا کند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ بصیرت و آگاهی همه جانبه برای مقابله با هجمه‌های ناگهانی دشمن خاطرنشان کرد: قطعا ملت همیشه جاوید ایران اسلامی با قدرت و صلابتی به تمام معنا در مسیر عزت و افتخار جهانی گام برداشته و موجب شکست نقشه‌های شوم دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول