اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

روحانیان دژهای نفوذناپذیر توطئه‌های استکبار هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشگین‌شهر گفت: روحانیان و علمای دینی دژهای نفوذناپذیر و مستحکم توطئه‌های دشمنان هستند و از همین روی دشمن از برنامه‌های فرهنگی و دینی این قشر در هراس است.

روحانیان دژهای نفوذناپذیر توطئه‌های استکبار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار عصر امروز در همایش روحانیان، مردم و امنیت اظهار داشت: استکبار جهانی سال‌هاست که می‌خواهد با خدشه وارد کردن بر چهره روحانیت آنها را از مردم جدا کند اما در طول 33 سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب هم روحانیان و هم مردم نشان دادند که با پیوند ناگسستنی خود جامعه را به سمت صلاح و رستگاری سوق می‌دهند.

وی با یادآوری این‌که امروز روحانیان بزرگ‌ترین ظرفیت هدایت جوانان و ارشاد آنان در تمام مسایل هستند، تصریح کرد:‌ روحانیان باید در تمام نقاط کشور حتی در دور دست‌ترین روستاها مستقر شده و با هدف مقابله با توطئه‌های دشمنان جوانان را روشنگری نمایند.

باوقار با اشاره به این‌که از این ظرفیت گسترده باید به طور کامل استفاده شود، خاطرنشان کرد: ‌امروز دشمن با ماهواره‌های خود حتی به دورترین نقاط روستاها نیز نفوذ کرده است که ما برای مقابله با این نفوذ نیازمند حضور ارشادی روحانیان هستیم.

این مسئول با یادآوری این‌که روحانیان به عنوان میزبانان حریم اسلام و قرآن رسالت خطیری دارند، اضافه کرد: این قشر با برنامه‌های هدایتی خود می‌توانند جوانان را در همه برهه‌ها هدایت و راهنمایی کرده و دست یغمای دشمن را از این قشر سالم دور نگه دارند.

وی بیان کرد: روحانیان همواره در 33 سال پس از انقلاب نشان دادند که نفوذناپذیرترین افراد در مقابل توطئه‌های دشمنان هستند و هیچ یک از برنامه‌های دشمن نمی‌تواند آنها را از مسیر اصلی خود که همان ساختن جامعه‌ای اسلامی است، باز دارند.

به گزارش فارس، امام جمعه مشگین‌شهر ادامه داد: طبق دستور حضرات معصومین (ع) تکلیف ما سنگین است و باید به علم خود عمل کنیم و اگر کسی به علم خود عمل نکند عاقبت خوبی نخواهد داشت.

باوقار گفت: روحانیان در این برهه حساس که برنامه‌های ضد دینی و ضد فرهنگی دشمنان پررنگ‌تر شده باید به وظیفه خود واقف باشند و به این افتخار ارزشمند احترام بگذارند.

وی از روحانیان و طلاب خواست مواظب حیله دشمنان باشند و هیچ وقت از مسیر اخلاق و دستورات اسلام و قرآن فاصله نگیرند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول