اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

سوریه خطر بسیار جدی برای استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به موقعیت کشور سوریه گفت: سوریه در حال حاضر خطر بسیار جدی برای استکبار است.

سوریه خطر بسیار جدی برای استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تاکید بر اینکه هر ساله مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران صفحه درخشانی از راه امام (ره) را برای ما باز می‌کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب طی سخنانی در مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، «عزت ملی» را مطرح کردند و فرمودند «امام راحل ملت ایران را در دنیا عزیز و سربلند کردند.»

امام جمعه شهرری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند «استکبار از ایران هسته‌ای نمی‌هراسد، بلکه از ایران اسلامی می‌ترسد.»

وی در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه خاطرنشان کرد: تاثیرگذاری ایران بر بیداری اسلامی منطقه از این رو بود که توانست اسلام را در دنیا مطرح کند و عزتی که هم اکنون کشورهای اسلامی همچون مصر و بحرین به دنبال آن هستند همان ادامه راه امام خمینی (ره) است.

حجت‌الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: ما باید شاخصه‌ها و آفاتی که عزت ملی را تهدید می‌کند بشناسیم.

امام جمعه شهرری بیان داشت: حفظ وحدت، عزت، توجه به تولید ملی، پشتیبانی از ولایت فقیه و داشتن روحیه استکبارستیزی در حفظ وحدت ملی کشور بسیار موثر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی استکبار و آل خلیفه و آل سعود در کشور سوریه عنوان کرد: این جنایات اسفناک در کشور سوریه که با حمایت‌های آمریکا، پول‌های آل سعود و همراهی اروپایی‌ها در کشور سوریه رخ می‌دهد به گونه‌ای هولناک است که دل هر انسانی را جریحه‌دار می‌کند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی بیان داشت: خونریزی، غارتگری و شکنجه‌های استکبار سبب شده غرب روز به روز در دنیا منفورتر شود.

خطیب جمعه شهرری با اشاره به هدف استکبار از جنایات صورت گرفته در سوریه گفت: این فشارها تنها برای سرنگونی دولت بشار اسد است و آنها می‌خواهند دولتی در کشور سوریه راس کار باشد که موافق آمریکا و رژیم صهیونیستی و همراه کشورهای مرتجع عربی باشد.

امام جمعه شهرری در پایان با اشاره به اهمیت سوریه گفت: در حال حاضر به دلیل اینکه سوریه در خط مقدم جبهه مبارزه با رژیم صهیونیستی است خطر بسیار جدی برای کشور آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول