اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

استراتژی استکبار بی‌انگیزه کردن جوانان نسبت به انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: هدف و استراتژی استکبار جهانی ایجاد فضای بی‌انگیزگی و دور ساختن جوانان از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

استراتژی استکبار بی‌انگیزه کردن جوانان نسبت به انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، ایرج حسن‌زاده در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان با بیان اینکه هدف و استراتژی استکبار جهانی بی‌انگیزه کردن و دور ساختن جوانان از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: دشمنان برای مقابله با انقلاب روی جوانان کشور سرمایه‌گذاری کرده و تمام توان خود برای تخریب باورهای دینی جوانان ایران اسلامی معطوف نموده‌اند.

وی افزود: جوانان نقش اساسی در تداوم و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و همواره با حضور گسترده در عرصه‌های مختلف انقلاب، حمایتشان را از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام نموده‌اند.

معاون استاندار کردستان خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی برای حمایت از جوانان در راستای کشف و ساماندهی استعدادهای فراوان جوان و نخبگان در سطح استان و کشور به‌عمل آید.

حسن‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان را قشر جوان تشکیل می‌دهند رسیدگی به مسائل و رفع مشکلات و نارسایی‌های آنها باید در اولویت برنامه‌های متولیان این بخش قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان بر برگزاری منظم جشنواره حضرت علی‌اکبر در استان همزمان با سراسر کشور تاکید کرد و گفت: دولت عدالت‌محور نگاه ویژه به حمایت از جوانان و ایده‌ها و تفکرات و طرح های خلاقانه جوانان در مسیر توسعه کشور دارد و همواره تلاش نموده تا عرصه را برای حضور جوانان در توسعه کشور مهیا نماید.

وی تصریح کرد: برای سالم‌سازی قشر جوان کشور از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و دور ساختن آنها از آسیب‌های اجتماعی پنهان جامعه باید نیازهای فکری و روانی و فرهنگی جوانان را شناسایی و برای هدایت آنها به سمت تعالی و خودباوری تلاش کرد.

حسن‌زاده جوانان را سربازان واقعی انقلاب در جنگ نرم دشمنان برشمرد و گفت: این افراد با توانایی‌های بالقوه خود و بروز استعدادهای درخشان می‌توانند در جبهه هجمه فرهنگی دشمنان و عرصه‌های نرم‌افزاری و جنگ سایبری وظیفه خطیری را عهده‌دار شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان بر اجرای برنامه‌های مدون به منظور پرکردن اوقات فراغت جوانان در طول ایام تعطیلات تابستان تاکید و خواستار همکاری گسترده دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه شد.

وی در پایان بر همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، رسانه و صدا و سیمای مرکز استان در زمینه انعکاس برنامه‌های آموزشی و نیز موفقیت‌های جوانان استان در بسیاری از فعالیت‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول