اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن برای تسلای آلام خود، ایران را تحریم کرد/ استکبار ایران هسته‏ای را به رسمیت شناخته است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی اعتقاد دارد که دشمنان انقلاب اسلامی برای تسلای آلام خود، تحریم همه‏جانبه را انتخاب کرده‏اند و در واقع ایران هسته‏ای را به رسمیت شناخته‌اند.

دشمن برای تسلای آلام خود، ایران را تحریم کرد/ استکبار ایران هسته‏ای را به رسمیت شناخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدرضا قوچانی صبح امروز در نشست فرهنگی سیاسی طلاب شاهرود گفت: تحریم آخرین و تنها راهی است که دشمنان می‏توانند به انقلاب اسلامی و ملت آزاده ایران فشار بیاورند.

وی با اشاره به پیشرفت‏های انقلاب اسلامی در دهه اخیر افزود: با توجه به دوراندیشی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نام‌گذاری دهه چهارم انقلاب به نام "دهه پیشرفت و عدالت"، شاهدیم که در این مدت به رشد و پیشرفت قابل توجهی در جهات مختلف علمی، فناوری و تجهیزاتی رسیده‏ایم.

قوچانی تصریح کرد: با توجه به حجم تحریم و فشار فزاینده دشمنان، پیشرفت‏های انقلاب اسلامی در شرایط تحریم در دیدگان استکبار جهانی شبیه معجزه است.

فرمانده اسبق سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‏المللی خاطرنشان کرد: اکنون استکبار، ایران هسته‏ای را به رسمیت شناخته و این رفتار در بیانیه‏های سازمان‏های بین‏المللی آشکار است، اما برای آنان سخت خواهد بود که این موضوع را آشکارا و صریح قبول کنند و در حال وقت تلف کردن هستند.

قوچانی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس ثابت کردند که اگر اراده کنند، هیچ نیرو و قدرتی یارای مقابله با آنان را ندارد و اکنون نیز با پیروی از ولایت و حضور در صحنه و اتحاد خود به دشمنان نشان داده‏اند که مانند دوران دفاع مقدس، متحد و یکپارچه مقابل اقدامات پنهان و آشکار دشمنان ایستاده‏اند.

وی گفت: باید بصیرت و آگاهی خود را ارتقا دهیم و با بیان تحلیل‏های درست در اجتماع، ترفندهای دشمنان را آشکار سازیم و ملت متعهد و مؤمن ایران را برابر دشمنان منسجم و متحد کنیم.

این کارشناس سیاسی با اشاره به حماسه‏های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: شهدا با بصیرت راه خود را انتخاب کردند و جوانان امروز ما نیز باید با تأسی از شهدا با بصیرت و هوشیاری راه آنها را ادامه دهند.

این نشست با حضور 150 نفر از طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول