اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌معاون هماهنگی و عمرانی استاندار فارس:

دشمنان امروز با تهاجم اقتصادی و فرهنگی به جنگ با ایران آمده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی و عمرانی استاندار فارس گفت: امروز شیطان بزرگ با چهره‌ای دیگر و با تهاجم اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وارد میدان شده و وظیفه ما در این مبارزه کمتر از جنگ نظامی نیست بلکه بیشتر است.

دشمنان امروز با تهاجم اقتصادی و فرهنگی به جنگ با ایران آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آباده؛ نعمت‌الله خرسندی سرپرست فرمانداری آباده در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجائی و باهنر هفته دولت را تبریک گفت و به تشریح برنامه‌های این هفته در این شهرستان پرداخت.
وی گفت: همان‌گونه که می‌دانید امروز شیطان بزرگ با چهره‌ای دیگر و با تهاجم اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وارد میدان شده و وظیفه ما در این مبارزه کمتر از جنگ نظامی نیست بلکه بیشتر است.
این مسئول اضافه کرد: باید با فراهم آوردن شرایط مناسب برای اجرای طرح‌های عمرانی، انتقال پیام شهیدان به نسل جوان و مشارکت در امور اجتماعی زمینه دفاع و تقابل در برابر دشمن را ایجاد کنیم.
خرسندی ادامه داد: امروز افتتاح هر یک از پروژه‌های عمرانی تیری به قلب دشمنان است و امیدواریم که تعداد طرح‌های عمرانی در سال جاری در این شهرستان بیشتر شود.
حجت‌الاسلام محمد جانی نماینده مردم آباده، بوانات و رمبید در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی هفته دولت را گرامی داشت و از تمام دست‌اندرکارانی که در اجرای پروژه‌های عمرانی تلاش می‌کنند تشکر کرد.
جانی از بهره‌برداری آب شرب برای شهر سورمق و 14 روستای اطراف و کلنگ‌زنی دانشگاه صنعتی آباده خبر داد و از عدم تحقق سیستم فاضلاب شهر آباده گلایه کرد.
محمد اردکانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس نیز طی سخنانی با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: در این هفته دولتمردان خدماتی که در راستای خدمت‌رسانی به مردم صورت گرفته را به منصه ظهور می‌رسانند.
وی از افتتاح 917 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 613 میلیارد تومان در استان فارس در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: امید است خداوند توفیق دهد تا با همدلی، مشارکت و تعامل بتوانیم روز به روز شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی و به دنبال آن از بین رفتن چهره محرومیت در جامعه باشیم.
وی در مورد افتتاح سالن ورزشی آباده گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، امر به ورزش امر به معروف بوده و ما هرچه در این زمینه هزینه کنیم هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است چرا که یکی از مصداق‌های امر به معروف امر به ورزش است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس در پایان افزود: فارس پهناور سرزمین فرصت‌هاست، فرصت‌هایی که باید با تلاش مسئولان از قوه به فعل برسد.
در پایان پروژه سالن ورزشی آباده با 260 متر مربع زیربنا و 115 میلیون تومان اعتبار و همچنین پروژه 20 واحدی مسکن محرومان با یک‌هزار و 200 متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول