اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

امام خمینی مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستاد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند گفت: جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی در برابر تمام خطرات و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده و به برتری حقیقی دست یافته است.

امام خمینی مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ارتحال ملکوتی امام خمینی در 14 خرداد اظهار داشت: امام خمینی (ره) یکی از انسان‌هایی بود که با تفکر و اندیشه ناب خود نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد و جلوی دشمنان را گرفت.

وی تدبیر و شجاعت امام راحل در مقابله با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خارجی و منافقان در داخل خاک کشور را حاصل تقوا و پرهیز‌کاری دانست و گفت: امام خمینی (ره) در زمان خویش با ایجاد روحیه و انگیزه در بین ملت و رزمندگان سبب شدند تا جمهوری اسلامی در برابر تمام خطرات و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده و به برتری حقیقی دست پیدا کند.

امام جمعه بیرجند امام خمینی (ره) را یکی از بارزترین چهره‌های تاریخ بشریت دانست و افزود: امام با انقلاب خویش چراغ پر فروغ و درخشان اسلام را در همه جا گسترش داد و بعثت انبیای الهی را در خاطره‌ها زنده کرد.

رضایی بیرجندی با بیان اینکه مسئولان باید اندیشه‌ها و تفکر امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خویش قرار دهند، تصریح کرد: همه مردم و مسئولان موظف هستند که با تقوا و تلاش در راستای اهداف و مقاصد جمهوری اسلامی در ابعاد و زوایای گوناگون سعی و تلاش کنند و بتوانند تفکر امام (ره) را در جهان گسترش دهند.

وی با اشاره به حضور یکپارچه و متحد آحاد گسترده ملت در عرصه‌های ملی افزود: مردم قدرشناس و ولایت‌مدار ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها با حضور و مشارکت چشمگیر و حد‌اکثری خود موجب خواری دشمنان شده‌اند و این مسئولان هستند که باید با خدمت به این مردم قدردان زحمات آنها باشند.

امام جمعه بیرجند میلاد امام جوادالائمه و ولادت حضرت امام علی (ع) را از مناسبت‌های این هفته دانست و گفت: همه باید پیرو مکتب حضرت علی (ع) بوده و بیانات امام علی (ع) را همیشه در زندگی به کار برند.

رضایی بیرجندی آغاز ایام‌البیض، روز جهانی محیط زیست و تغییر قبله مسلمانان از بیت‌المقدس به مکه را از مناسبت‌های این هفته دانست.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول