اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان‌ صورت می‌گیرد

تبیین اندیشه‌های استکبارستیزی امام راحل در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از اهداف برنامه‌های سال جاری 14 خرداد است.

تبیین اندیشه‌های استکبارستیزی امام راحل در استان زنجان

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان‌ اظهار کرد: حضور هدفمند مردم انقلابی و همیشه در صحنه، در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از اهداف برگزاری برنامه‌های مختلف در استان زنجان است.

وی با بیان اینکه آشناکردن نسل جوان با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی(ره) از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های مختلف در 14 خرداد است، خاطرنشان کرد: تبیین اندیشه‌های استکبارستیزی امام راحل به جامعه از دیگر اهداف این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان بر ضرورت تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در جامعه تاکید کرد و افزود: شخصیت مردمی و عدالت‌طلبی امام خمینی(ره) باید به جامعه عرضه شود.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک‌شدن به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ضروری است یاد و خاطره امام خمینی(ره) در جامعه زنده نگه داشته شود.

طهماسبی تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از اهداف برنامه‌های سال جاری 14 خرداد عنوان کرد و افزود: ‌همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و برگزاری مراسم ارتحال، همه مردم با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقابله با ترفندها و توطئه‌های دشمنان از دیگر اهداف برنامه‌های 14 خرداد است، یادآور شد: ضروری است در اجرای برنامه‌های ارتحال امام خمینی(ره)، برنامه‌های تاثیرگذار برگزار شود.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) از استان زنجان خبر داد و گفت: بازخوانی وصیت‌نامه الهی – سیاسی امام راحل و برگزاری مسابقات مختلف از این وصیت‌نامه از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

وی با اشاره به اعزام دوچرخه‌سواران استان زنجان به مرقد مطهر امام راحل یادآور شد: دیدار با خانواده‌های شهدا، احسان حلیم در پایگاه‌های مقاومت، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و توزیع پرچم السلام علیک یا روح‌الله از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

طهماسبی از توزیع بسته‌های فرهنگی و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله پخش فیلم برای زائران خبر داد و یادآور شد: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در همه پایگاه‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

وی با بیان اینکه تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های سال جاری است، افزود: ‌ترویج اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل در قالب برگزاری برنامه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول