اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین:

نقش امام خمینی در تحول جاهلیت نوین انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: نقش امام راحل در تحول جاهلیت عصر نوین انکارناپذیر است.

نقش امام خمینی در تحول جاهلیت نوین انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام عباس نظری بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد امام راحل در مسجد ولی عصر (عج) شهر آبیک اظهار کرد: امام چنان تحول و دگرگونی ایجاد کردند که از زمان صدر اسلام والاتر و ارزشمندتر بود.

وی افزود: همانطور که پیامبر اسلام (ص) مردم را در دوران جاهلیت ا‌ز خواب عمیق که فرورفته بودند بیدار کرد و به سمت هدایت سوق داد فرزند صالح پیامبر اکرم (ص) یعنی امام راحل نیز به جامعه اسلامی و ایرانی آمدند و مردم را از زیر ظلم ستم‌شاهی و از خواب جاهلیت نوین بیدار کردند.

این مسئول ادامه داد: امام راحل با تشکیل حکومت اسلامی، اسلام ناب محمدی و اهداف ائمه اطهار (ع) را احیا کرد و به اسلام جانی دوباره بخشید و ملت‌های دیگر را بیدار کرد.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: پس از سه دهه از انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی در دنیا تحقق یافت که امام راحل پیش‌بینی این مسئله را کرده و نوید آن را داده بودند.

نظری خاطر‌نشان کرد: همان‌ طور که پیامبر اسلام (ص) برای از بین بردن فساد و فتنه مبعوث شدند و مشکلات جامعه را رفع کردند و در راستای تشکیل حکومت اسلامی سختی‌های فراوانی را متحمل شدند امام راحل نیز به تأسی از ایشان نه تنها ایران بلکه دنیا را متحول ساخت .

وی اضافه کرد: امام راحل از آن جامعه فساد گرفته شاهنشاهی جامعه جدید اسلامی را تشکیل داده و انسان‌هایی همانند حسین‌فهمیده‌ها را تربیت کرد که از جان و هستی شان گذشتند تا انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

این مسئول گفت: ماه رجب‌، ماه خودسازی و اعتکاف است که انسان می‌تواند با عبادت و نیایش با خدای متعال در راستای غلبه بر هوای نفس خویش و تهذیب نفس گام‌ها‌ی مؤثری بردارد.

نظری افزود: ماه رجب زمینه‌ساز آماده‌شدن انسان برای ماه خداست تا انسان را از قید و بند زندگی رها کرده و اعتقاد و معنویت خود را به کمال برساند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول