اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل اوقاف خوزستان:

امام خمینی احیاگر اسلام در جهان سیاسی بود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل اوقاف خوزستان گفت: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام در جهان سیاسی بود و روح جدیدی به شیعه در جهان بخشید.

امام خمینی احیاگر اسلام در جهان سیاسی بود

حجت‌الاسلام محمدعلی میرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: امام خمینی (ره) جهان را با اسلام جدید و برداشت جدیدی از اسلام آشنا کرد و به این دلیل وی را احیاگر اسلام در قرن حاضر می‌توان نام‌ نهاد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) تصویری جدید از اسلام به جهان نشان داد، خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با اندیشه مترقی خود توانست تصویری جدید از اسلام را به جهان نشان دهد و به این دلیل توانست جهان را با این اندیشه متحول کند.

میرمحمدی با تأکید بر اینکه اسلام دارای زوایای بسیار زیادی است، تأکید کرد: امام خمینی (ره) توانست بخش اجتماعی اسلام را متبلور کند و اسلام را دینی سیاسی در جهان معرفی کند و در این باره نیز موفق بود.

سرپرست اداره کل اوقاف خوزستان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در رسیدن به اهداف خود نیز موفق بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در رسیدن به اهداف خود که همانا بیداری ملت‌ها و قیام علیه ظلم و استکبار بود موفق شد و در این باره کارنامه‌ای بسیار موفق به جهان عرضه کرده است.

وی افزود: در شرایط کنونی بیداری اسلامی نتیجه انقلاب اسلامی ایران است که بنیان آن را امام خمینی (ره) گذاشته است و در این باره ایران را الگوی موفق ظلم ستیزی و استکبار ستیزی کرده است.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی الگویی موفق برای مقابله با ظلم است و ایران الگوی برای پیاده‌سازی اسلام در حکومت اسلامی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول